۱۴۰۱ آبان ۲۶, پنجشنبه

از هجومِ داعش به «طویلهٔ شیعی» تا ماجرایِ «شاهچراغ»؛ کشتارِ مردم در «ایذه» و تیراندازی در ملک شهر اصفهان

 رژیمِ شیعی ۱۰ ها سال است که به ساختنِ گروههایِ موازی و تحتِ کنترل از قبیلِ «پان تُرکها»؛«پان ایرانیسهایِ دو آتشهٔ سبیل چخماقی» و «گرایشهایِ القاعده ای و داعشی» و افرادی مانندِ «امید نادان»؛ صدورِ «اپوزیسیونچیهاي قلّابی» مشغول بوده است. از برخی از این گروههایِ قلّابی به صورتی مقطعی برایِ ساختنِ روایتهایِ «تروریستهایِ تکفیری» استفاده کرده است که ماجرایِ هجوم به «طویلهٔ شورایِ شیعی» توسّط «داعش» و اخیراً «شاهچراغ»؛ از آن جمله هستند. بر اساسِ ویدیویی که در بخشِ نظراتِ چند نوشتهٔ پیشین از طرفِ یکی از خوانندگان فرستاده شده بود؛ شخصی که در شاهچراغ دستگیر شده است را به تکرار؛ «هِی... افغانی» خطاب میکنند. امّا پس از دستگیریهایِ اوباشانِ «القاعده ای در گُرجستان» و دستگیریِ اوباشانِ رژیمِ شیعی در جمهوریِ آذربایجان؛ ناگهان آن «هِی.... افغانی» به «تبعهٔ جمهوری آذربایجان» تبدیل شد تا از یک سو به عنوانِ کمکی جانبی به مانورهایِ قلّابی رژیم در مرزهایِ آذربایجان مشروعیّت ببخشد و از سویِ دیگر با گروگان گرفتنِ «گردشگرانِ آذربایجانی» و  بستنِ اتّهامِ «شاهچراغ» بتوانند با اوباشانِ دستگیر شدهٔ شان در  جمهوری آذربایجان «مبادله» کنند. نیروهایِ ویژهٔ رژیمِ شیعی که اینگونه گروهها و افرادِ فریب خوردهٔ گیر افتاده در تورِ امنیّتی را تولید میکنند؛ برایِ چنین روزهایی است و و لزومی برایِ شناسایی و دستگیریِ آنها در «یک عملیّاتِ بسیار پیچیده» نیست و به سرعت دستگیر شده و رژیمِ شیعی از شکنجه و کُشتنِ آنها هیچ اَبایی ندارد. باید در این میان به «پان تُرکهایِ فریب خورده» که اکنون از آنها بر علیه جنبشِ انقلابی مردمِ ایران استفاده میشود؛ یاد آوری کنم که از چنین سرنوشتهایی به دور نیستند و هر لحظه میتوانند مانندِ «مُرغ» در عزا و عروسی سربریده شوند. (مانندِ سرنوشتِ فریب خوردگانِ ماجرایِ حمله به طویلهٔ شیعی و شاهچراغ)
امّا در تیراندازی به سویِ مردم در «ایذه» و تیراندازی در ملک شهر اصفهان؛ گردِ هم آییِ کلاغهایِ پروپاگاندایِ رژیمِ شیعی به صورتِ هم زمان و پیش از هرگونه تحقیق؛ نشان از آن دارد که همهٔ این اوباشانِ «قار قار کلاغی» منتظرِ تیر اندازی به مردم در «ایذه» بوده اند و نیروهایِ عامل از افرادِ سپاه و یا وزارتِ اطّلاعات بوده اند. از همین اکنون نیز به دزدیدَنِ پیکرهایِ جان باختگان روی آورده اند.

امّا رژیم از این ترفندها سودی برای بقایِ رژیم نخواهد بُرد و کار از این حرکاتِ احمقانه گذشته است.

کژدم

۴۳ نظر:

  1. حتّی شعارِ «مرگ بر دیکتاتور» یک شعارِ «جعلی» است که از طرفِ «اصلاح طلبان» مُد شده بود و طرفِ مخاطبِ شعار «شخصیّتی مجهول» است و نام و نشانی از او در این شعار دیده نمیشود و از همان فرهنگِ غالبِ اوباشانِ رژیم سرچشمه میگیرد که همیشه میگفتند و میگویند: «بعضیها.....»؛ «بعضیها نمی گذارند....»؛ «بعضیها واکسن زده اند....».
    همیشه طرفی که به آن اشاره میشود «مجهول» است و اسم و آدرس ندارد.
    شعارِ «مرگ بر دیکتاتور» از همین جنس است.
    این شعار باید به طورِ کُلّی در تظاهراتها حذف شده و «مرگ بر خامنه ای» و شعارهایی که به آدرسِ مشخّصی اشاره میکنند؛ به جایِ شعارهایِ «مجهول» بنشینند.
    اوباشانِ رژیم از اینکه شعارِ «مرگ بر دیکتاتور» داده شود؛ بسیار خوشحال میشوند. زیرا نامِ «خامنه ای» (قرمساقِ فرزانه) در این شعارها بُرده نمی شود.

    پاسخحذف
  2. آینده بسیجی اینه:
    https://streamable.com/bkshtr

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما و سپاس از ویدیویی که فرستادید.
      اکثرِ وبسایتها نمیتوانند اینگونه ویدیو ها را منتشر کنند. یا نمیخواهند و یا اینکه توسّط یوتیوب و سایرِ رسانه ها به خاطرِ شکایتهایِ فلّه ایِ سایبریها حذف میشوند.
      اگر چنین ویدیوهایی دارید و چهرهٔ انقلابیون در آنها نشان داده نمیشود؛ در همین لینکی که در زیر مشاهده میکنید:

      https://streamable.com

      به اشتراک گذاشته و پس از بارگذاری؛ لینکِ آنرا در بخشِ نظراتِ آخرین نوشتار بفرستید تا منتشر شود.

      حذف
    2. برای ثبت نام streamable از خدمات ایمیل موقت مثل این https://temp-mail.org/en/ یا هر سرویس مشابه که مورد اعتمادتان است استفاده کنید.

      حذف
    3. ایمیل موقّت توانایی نیروهایِ سایبریِ رژيم برای «هک کردن» را به شدّت کاهش میدهد.
      به نظر میرسد که streamable از قوانینِ من در آورده ای مانندِ «ترویجِ خشونت» و امثالهم پیروی نمیکند و مطالب را منتشر میکند. حدّ اقل برایِ دورهٔ کنونی میتواند موردِ استفاده قرار گیرد.

      حذف
  3. https://www.iranintl.com/202211179464

    ارتش دچارِ بحرانِ داخلی شده است و این بحران محدود به یک پادگان نیست؛ هر چند که این اسناد به یک پادگان اشاره دارد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ظاهراً چنین به نظر میرسد که در «ملک شهر» اصفهان نخستین حملهٔ مسلّحانه ازآغازِ جنبشِ ملّی؛ از طرفِ مردم به نیروهایِ سرکوبکر انجام گرفته است و یکی از اوباشانِ نیروهایِ ویژهٔ سرکوب به درک واصل گردیده است.

      حذف
  4. کردستان اگه کمی سازمان یافته تر عمل کنه،اولین سنگر آزادی رو تشکیل میده.

    پاسخحذف
  5. یکی از بچه های توییتر این رو گفته: جیوه رو اگر توی اسید‌نیتریک و اتانول حل کنید فولمینات جیوه بدست میاد که سهل‌الوصول‌ترین چاشنی انفجاری دست‌سازه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فرمول درست است. امّا فولمینات جیوه مادّهٔ بسیار حسّاس و خطرناکی است و در بالایِ ۸ درجهٔ سانتیگراد به خودی خود منفجر میشود؛ میتواند با اصطحکاکِ ساده نیز منفجر شود. برایِ اینکه به چاشنی انفجاری تبدیل شود؛ باید ناخالص گردد.
      بهتر است به این آدرس مراجعه کنید تا شیوهٔ تولید را نیز بیاموزید.

      http://karzariran.blogspot.com/2010/12/2.html

      برایِ پایین آوردنِ خلوص آن باید از موادّ «خُنثی» استفاده کنید.

      حذف
    2. اگر از الکل «متیلیک» (الکل چوب = الکل صنعتی) استفاده کنید؛ رنگِ فولمینات قهوه ای روشن خواهد شد. زیرا به الکل صنعتی معمولاً رنگِ قهوه ای اضافه میکنند (Colour Coding) تا از الکل خوراکی تشخیص داده شود. الکل سفید و یا اتیلیک به شما فولمیناتِ سفید رنگ میدهد. اگر آن وبلاگ را شخم بزنید با مسائی بیشتری آشنا میشوید.

      حذف
    3. استفاده از «گَردِ چوب» برایِ پایین آوردن خلوص تقریباً بهترین روش است.
      برایِ تولیدِ «گَردِ چوب» یک تکّه سمبادهٔ دانه دُرشت را بر رویِ یک قطعه تخته با چسب بچسبانید. پس از خشک شدنِ چسب؛ یک قطعه چوب را با فشار رویِ سمباده بمالید تا «گَردِ چوب» تولید شود. از سمباده های دانه ریز استفاده نکنید. درصد آمیختنِ فولمینات و گَردِ چوب را فراموش کرده ام. باید خودتان آزمایش کنید تا به چاشنی انفجاریِ بی خطر و یا کَم خطر ولی مناسب دست یابید.

      حذف
    4. من یک راهنمایی عمومی را ضروری میدانم تا به بیراهه نروید و وقتتان را تلف نکنید. برایِ این راهنمایی به همین «فولمینات جیوه» اشاره میکنم. وقتی که میگویند «چاشنی انفجاری»؛ یعنی اینکه این چاشنی در زمانِ انفجار ۳ محصول دارد:
      ۱- حرارتِ بالا تولید میکند.
      ۲- «موجِ انفجار» تولید میکند.
      ۳- گازِ مشتعل با حجمِ بسیار زیاد تولید میکند.
      همهٔ موادّ انفجاری این ۳ محصول را تولید میکنند.
      یعنی اینکه اگر مادّهٔ انفجاری مانندِ «دینامیت»؛ TNT و یا C4 دارید؛ برایِ انفجارِ آنها به «چاشنی انفجاری» نیاز دارید. زیرا این ۳ مادّه با «موجِ انفجار» منفجر میشوند. برایِ ساختنِ گلولهٔ تفنگ و توپ نیز میتوانید از این مادّه استفاده کنید. امّا زمانی که موادِ انفجاری که میتوان آنها را با «حراتِ بالا در حدّ آتش زدن» منفجر نمود؛ نیازی به «فولمینات جیوه» نیست؛ مانندِ «باروت» و «باروتِ سفید». شما باید به دنبالِ تهیّهٔ مواد و ابزاری باشید که تولیدِ آنها بسیار ساده تر و برایِ سازنده؛ کم خطر تر هستند.

      حذف
    5. غلظتِ فولمیناتِ جیوه در چاشنیهایِ انفجاریِ گوناگون که برایِ انفجارِ مادّهٔ اصلی بکار میروند با یکدیگر فرق دارند. و وزنِ مادّهٔ انفجاریِ اصلی؛ تعیین کنندهٔ تعدادِ چاشنیها نیز هست. به عنوانِ مثال شما نمیتوانید ۱۰ کیلو گرم را با یک چاشنی منفجر کنید و باید تعدادِ چاشنی ها بر اساس وزنِ مادّهٔ انفجاریِ اصلی محاسبه شود. میبینید که قضیّه به همان سادگی که در «توئیتر» گفته شده است نیست.
      لذا بهتر است به محصولاتِ سهل الوصول تر بپردازید و نَه موادّی که باید به دفعاتِ زیاد باید آزمایش شوند.
      شما کارخانه و آزمایشگاه ندارید و همه چیز را باید در خانه و یا یک کارگاهِ کوچک با کمترین امکانات تولید کنید.

      حذف
  6. https://tinyurl.com/273wv3rx

    جنبشِ ملیِ ایران؛ آرام آرام در حالِ پوست اندازی و دگردیسی است و نتیجه خواهد داد.
    زمانی که نیروهایِ دشمن برای کُشتار می آیند؛ «دلیری برایِ کُشتنِ دشمن» بسیار مهمّ است.

    پاسخحذف
  7. این لینکها را یکی از خوانندگان فرستاده اند:

    https://twitter.com/MuradMohammadi4/status/1593557314560311297


    https://www.iranintl.com/202211181298

    https://tinyurl.com/mjbsurju

    https://twitter.com/vatgGVgHvfgqQ/status/1593257140080320512

    پاسخحذف
  8. رژیمِ شیعی در حال زدن به سیمِ آخر است:

    https://tinyurl.com/yxcetbfc

    برایِ پاره کردنِ سیمِ آخر از همین اکنون باید آماده شد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بنظر من این خبر در حال جهت دادن به مبارزا برای بستن این بندر هست

      حذف
    2. شاید باشد و امیدوارم که باشد. اگر مردم این مسیر را ببندند؛ به اندازهٔ انفجارِ لوله هایِ نفت ارزش خواهد داشت و دستِ رژیم از منابعِ مالی کوتاه میشود.

      حذف
  9. کژدم این جنبش بدون وجود شبکه ایران اینترنشنال هیچ موقع به این مرحله نمی‌رسید.بنظرم ستون اصلیش وابسته به این شبکه هست.این شبکه شروعش همزمان بود با شروع دوره ترامپ.بنظرتون ارتباطی با جمهوری خواهان آمریکا نداره؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ایران اینترنشنال خوب کار میکنه ولی از اینکه با جمهوری خواهان رابطه دارد و یا ندارد را نمیدانم و اهمیّتی هم ندارد. حتّی اگر با دلارهایِ عربستانِ سعودی هم کار بکند؛ بازهم برایِ من اهمیّتی ندارد.
      در مجموع به جنبشِ مردمی در عرصهٔ خبر رسانی کمکِ بسیار زیادی کرده است. امّا ستونِ اصلی نیست. ستونِ اصلیِ جنبشِ ملّی ایرانیان؛ رسیدن به یک آگاهیِ دسته جمعی در سطحِ ملّی است و آن اینکه: اسلام و شیعه گری و این رژیم باید بروند.
      من این آگاهیِ جمعی را در روزِ دوّم حسّ کردم ولی اندکی شکّ داشتم. یک روزِ بعد به یقین رسیدم و نظرم را منتشر کردم.
      اکنون قطار به حرکت در آمده است و باز نخواهد ایستاد؛ بلکه روز بروز بر آگاهیِ ملّی افزوده شده و مردم دلیرانه تر خواهند جنگید.

      حذف
  10. ترامپ و تیمش ستون اصلی این جنبشن.سیاستهای ترامپ بود که به جوونا این باور رو داد که میتونن ج ا رو سرنگون کنن وگرنه هنوز تا الان داشتیم تو لاستیک بازی و بنزین بازی دست و پا میزدیم.اگر سال ۲۰۲۴ به بازگشت ترامپ بصورت حزب مستقل منجر بشه سرنگونی رژیم حتمیه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ترامپ «گُه» خورده است. به نظر میرسد که شما با «ترامپ» بیعت کرده اید. مثلِ آنهایی که مِسی؛ رونالدینو؛ مایل جکسون؛ با پرسپولیس و استقلال و تراختور بیعت کرده اند.
      ترامپ همانی است که پس از اینکه توسّط کُردهایِ سوریه از چنگِ داعش راحت شد؛ تلاش میکرد پُشتِ آنها را خالی کند. این جمله اَش را هرگز فراموش نمیکنم که در پاسخِ یک منتقد که پرسید: آیا فکر نمی کنید اینکار درست نباشد؟ گفت:
      «فکر نکنید که آنها (کردهایِ سوریه) فرشته هستند ... اصلاً اینطوری نیست.... آنها فرشته نیستند».

      حذف
  11. https://tinyurl.com/2hnym7ma

    گفتم که به حرکتهایِ دانشجویی اصلاً اعتمادی ندارم. دانشگاه مانندِ «ترمینال» است. ساختمانش ثابت است و دانشجوها مسافر هستند.
    به خواسته هایِ سخیفِ شان نگاه کنید:
    اگر فلان کار را بکنید بر میگردیم دانشگاه.
    آنقدر احمق هستند که فکر میکنند در این واویلا؛ رژیم به تُخمش حساب میکند که اینها برگردند و یا برنگردند.
    خواسته هایِ احمقانهٔ اینها مرا یاد حرفهایِ «سازگارایِ پُفیوز» در یکی از گزارشهایِ روزانه اَش می اندازد.
    یکدفعه سرِ صحنه خبر رسید که : ..... فلانی را دستگیر کردند.
    سازگارا برگشت و گفت:
    «اِشکالی نداره.... خیلی هم خوب شد .... اینهم به مطالباتِ جنبش اضافه شد...»

    پاسخحذف
  12. https://twitter.com/rkzasafari/status/1593659175611125760
    همه چیز در مسیر صحیحش قرار گرفته.مردم مسیر مبارزه رو بصورت تجربه شهودی(عینی) در حال یاد گرفتنن

    پاسخحذف
  13. https://tinyurl.com/54ze3r6v

    مردم هنوز «دلیریِ کُشتنِ نیرویِ دشمن» را ندارند. با اینکه جرقّه هایی دیده میشود.
    اگر این دلیری را نیز پیدا کنند؛ رَهِ ۱۰۰ ساله یک روزه پیموده میشود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کردها دارن سایر اقوام ایران هنوز این توانایی رو بدست نیاوردن.

      حذف
  14. https://tinyurl.com/4r29sfkh

    من فکر میکنم که آقایِ «مراد ویسی» در این تحلیل اشتباه میکنند.
    سپاه پاچاهارداران دورهٔ «خروس خوان»ش گذشته است.
    از فرارِ نیروهای مزدور در سوریه از جنوبِ سوریه به مرزهایِ مشترک با عراق؛ تا غیرِ فعّال شدنِ حزب الله لبنان در پاسخگویی به حملاتِ اسرائیل؛ رشوه دادن به «انگل صدر» برایِ کنار کشیدن در عراق برایِ جلوگیری از درگیریهایِ درونِ عراق؛ نشان میدهند که رژیمِ شیعی در حالتِ «فرار و دفاع» است.
    اکنون نیز در درونِ ایران با چنین مشکلِ بزرگی روبرو است و نمیتواند حتّی با یکی از کوچکترین کشورهایِ همسایه به رویارویی نظامی روی آوَرَد. زیرا میتواند تبدیل به نتیجه ای شود که «نادرقلی پوتین» با آن روبرو شد. مانورهایِ پَشمکیِ اخیر نیز کشورهایِ همسایه را به سویِ «تله گذاشتن» برایِ نیروهایِ رژیم شیعی کشانده است.
    از سویِ دیگر در صورتِ چنین حرکتی باید بخشی از نیروهایش را به جنگ اختصاص دهد. در حالی که به این نیروه در داخلِ ایران نیاز دارد و اگر به قولِ آقایِ مراد ویسی؛ رژیم در شرایط کنونی دچارِ کمبودِ نیرو است و چه بسا از مزدورانِ خارجی کمک بگیرد؛ لذا دست به چنین حماقتی نخواهد زد.
    اگر حتّی فرض کنیم که مأموریّتِ سرکوب را به مزدورانِ عراقی و افغانی و کثافتستانی سپرده و نیروهایِ خودش را به جنگ بفرستد؛ «قوز بالایِ قوز» میشود.

    پاسخحذف
  15. این لینکها خطوطِ انحرافی هستند که ‌BBC برایِ نجاتِ رژیم و معرّفی یک خطّ سازش (به قولِ عبدالحمید: «ما اهلِ تعامل هستیم = چیزی به ما بدهید تا کنار بکشیم») پیشنهاد میکند تا در افکارِ عمومی «تشویش» تولید کند.

    https://tinyurl.com/2s47ak5p

    در این «تحلول» BBC تلاش میکند تا رژیمِ شیعی را «مقتدر و کشورگشا» جلوه دهد. به معنایِ دیگر میخواهد این فکر را تزریق کند که رژیمِ شیعی زمانی موردِ تهاجمِ انقلابِ داخلی قرار گرفته است که آرمانهایش (نفوذِ منطقه ای) در حالِ شکوفا شدن است. یعنی که این انقلاب «نابهنگام و نا بخردانه» است.

    https://tinyurl.com/y3pahvzc

    در این لینک BBC میخواهد فردی اهلِ تعامل (سازش و کنار کشیدن از انقلاب و چه بسا تبدیل شدن به نیرویِ سرکوبِ رژیمِ شیعی) را که تاریخچهٔ خوبی ندارد و یک اصلاح طلبِ اخوان المسلمینی است؛ را یک نیرویِ سازش ناپذیر و انقلابی جلوه دهد؛ که باز هم آب ریختن به آسیابِ رژیمِ شیعی است.

    به نظرِ من اگر مردمِ ایران شدّت و سرعتِ انقلاب را بالا نبرند؛ زمینه هایِ ورودِ بازیگرانی از نوع «بسیار بد خواه» را فراهم میکنند. امّا اکنون از آن بی خبرند.

    پاسخحذف
  16. https://tinyurl.com/2p8cwa6d

    «کومه له تیتیش مامانی» و «حزبِ دموکراتِ کردستانِ ایران» که با هم سالها است که «متّحد» شده اند تا با این اتّحاد به «بیکاریِ خود» ادامه دهند و فقط غذا و تُرشی خورده و «آروغ هایِ سیاسی» بزنند با اینکه به قولِ خودشان «پیشمرگه» دارند؛ همچنان بیکار و بی عار در گوشه ای «کِز» کرده و منتظرند تا دری به تخته بخورد و به عنوانِ «قهرمانان مبارزه برایِ کُردستان» واردِ ایران شده و موردِ استقبال قرار گیرند ... حالا می بینید که اگر شما از درگیری با دشمن هراس دارید تا خدایِ نکرده خاری در پایتان فرو رَوَد؛.... اکنون دشمن به سراغِ شما می آید.
    این ۲ حزبِ «بی غیرت» باید بدانند که جایگاهشان بهتر از «کُنگره چهارمی ها» و«غنی بلوریان» نیست.
    هر زمان که رژیمِ شیعی به دروغ صحبت از «مذاکره» کرده است؛ «حزب دموکراتِ کردستانِ ایران» و «پژاک» آب از لب و لوچهٔ شان فرو می ریخته است. و آنقدر احمق هستند که نمی فهمند که هیچکس با «پناهنده» مذاکره نمیکند؛ بلکه برایش «تله» میگذارد. آیا ماجرایِ «وین» را فراموش کرده اند؟؟ ... نَه.... فراموش نکرده اند. بلکه مانندِ «شازده شومبولِ بنی هاشمی» میخواهند که همیشه در «خبرها» باشند و بدونِ انجامِ کاری؛ همیشه «قهرمان» بمانند.

    پاسخحذف
  17. https://kajdoum1.blogspot.com/2011/02/blog-post_12.html

    این مقاله را حدودِ ۱۱ سالِ پیش نوشته ام و گویی که دیروز و یا امروز نوشته شده است.
    مسائل زیادی در آن مقاله مطرح شده اند که خواندن و دیدنِ آنها مهمّ است. حتماً بخوانید.

    پاسخحذف
  18. https://tinyurl.com/2s3ame85

    این تهدید را جدّی بگیرید. رژیم هر روزه به خطّ «زدن به سیمِ آخر» نزدیکتر میشود. برایِ آنروز باید از همین اکنون به فکرِ «بُریدنِ سیمِ آخر» باشید و گرنه با دستهایِ خالی فقط کُشته و اسیر و زخمی خواهید داد و پس از آن مسئله به «مسئلهٔ حقوقی» تبدیل شده و پرونده هایِ آن در راهروهایِ «دلّال خانه هایِ بین المللی» از این اتاق به آن اُتاق خواهند رفت.
    هرگونه سهل انگاریِ کنونی؛ به فاجعه هایِ فرداها تبدیل خواهند شد.
    به هیچ وجه فکر نکنید که کژدم بزرگ نمایی میکند. به اطرافتان نگاه کنید و ببینید که در «بِرمه» چه میگذرد؛ به سودان نگاه کنید که «عمر البشیر» پس از قتل عامّ ۱۰۰ ها هزار نفر و با اینکه تحتِ تعقیبِ «دلّال خانهٔ لاهه» بود؛ سالهای سال راست راست راه می رفت و به کشورهایِ گوناگون سفر میکرد و حتّی پشّه نیز او را نمی گَزید. به «رواندا» نگاه کنید که ۸۰۰ هزار نفر در آن قتل عام شدند و فرانسه در آن قتل عامها نقشی اساسی داشت و اکنون فقط به یک «پروندهٔ حقوقی» که تا ظهورِ مسیح خاک خواهد خورد تبدیل شده است.
    به «خود فریبی» دچار نشوید.
    بسیار هوشیار باشید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بنا به گزارش ایران اینترنشنال؛ سپاه در حالِ تدارکِ حملهٔ زمینی به کردستان عراق است.
      آمریکا به شهروندانش هشدار داده است که از رفتن به شماأ عراق پرهیز کنند. زیرا حملهٔ تُرکهای عثمانی به شمالِ عراق خطری فوری است.
      این نشان میدهد که رژیمِ شیعی با رژیمِ اخوان المسلمینیِ عثمانی این حملات را هماهنگ کرده اند. این حملات میتواند در صدر اخبار قرار گرفته و در آنروزها دستورِ کشتارِ وسیعِ مردمِ ایران از طرفِ «روسپی زادهٔ فرزانه» صادر خواهد شد.
      عکس العملِ «جو بایدنِ خرفت» را نیز از زبانِ فرماندهانِ نظامیِ آمریکا شنیدید که گفت: «آمریکاییها به شمالِ عراق نروند».
      دولتِ آمریکا میداند که چه ماجرایی در جریان است و هیچ اهمیّتی نمیدهد و فقط مانندِ «شازده شومبولِ شورشی» بیانیهٔ «همدردی» صادر میکند.
      به هوش باشید. آماده شوید. دستِ خالی نمانید. اگر میتوانید به حملاتِ پیشگیرانه دست بزنید. مسلّح شوید. زیرا خطر بسیار جدّی و نزدیک است.

      حذف
    2. حملهٔ زمینی به کردستانِ عراق؛ رمزِ آغازِ عملیّاتِ کشتارِ وسیعِ مردمِ انقلابی ایران است.
      نگویید که کسی به شما نگفت..... هرگز نگویید.

      حذف
  19. https://streamable.com/qhuufj

    پاسخحذف
  20. سپاه با کمک ایل منگور درحال کشتار مردم مهاباد هست.

    اشکان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این همان «زدن به سیمِ آخر»ی است که هفته هاست هشدار میدادم. اکنون از مهاباد آغاز شده است و اگر موفّق شوند به سراغِ شهرها و استانهایِ دیگر خواهند رفت.

      حذف
    2. شازده شومبول جاکش زبونش تو کونش گیر کرده.
      احتمالا هفته دیگه میاد میگه:" ای نیروهای نظامی، به مردم بپیوندین."


      اشکان


      حذف
  21. آقایِ «حامد اسماعیلیون» با اینکه فردی داغدار است؛ از ایشان «بُتِ سیاسی» نتراشید. من نمیدانم حرفهٔ ایشان چیست؟ امّا میدانم که در وادیِ سیاست؛ بسیار «پرت و پلا» میگوید.
    ازایشان بُت نسازید. بگذارید در همان مِیدانی که کار میکرد؛ بماند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. منظورتون رو میشه بیشتر توضیح بدین

      حذف
    2. منظورم این است که آقایِ «حامد اسماعیلیون» در دنیایِ سیاست؛ «هِرّ» را از «بِرّ» تشخیص نمیدهد.
      به این ویدیو نگاه کنید تا ببینید که چقدر پرت و پلا میگوید:

      https://tinyurl.com/5n7bfnur

      همهٔ سخنانش پَرت و پلا و ضدّ و نقیضی است که ذهنش به آنها آلوده است.
      اصلاً نمیداند که چکار باید بکند؟؟؟!!!!
      میخواهد «حقیقت» را بداند.

      حذف
  22. https://tinyurl.com/mvptyv79

    https://tinyurl.com/yc6zmzpn

    این ۲ خبر میگویند که دولتِ آمریکا بر رویِ «شکستِ جنبشِ ملّی ایرانیان» و پیروزیِ رژیمِ شیعی شرطبندی کرده است.
    اظهاراتِ خانم «فوندرلاین» (رئیس اتّحادیهٔ اروپا) نیز به همین طرزِ تفکّر تعلّق دارد.
    لذا خودتان را فریب ندهید.
    «کارناوال»هایِ خارج از کشور؛ نمیتوانند بر رویِ آنها تأثیر بگذارند مگر آنکه از سیاستی که بانو «مسیح علی نژاد» اتّخاذ کرده است و اکنون کانونِ توجّهش فشار بر «دولتها» و «کابینه ها» و «احزاب» کشورهایِ غربی است؛ حمایتِ جانانه کنید و از «کارناوال» به «تهاجم» روی آورید. وگرنه هم ایشان شکست میخورند و هم اینکه شماها به خاطرِ تنگ نظریهایِ مرسوم؛ دستتان به جایی بند نخواهد شد. مانندِ همان بلایی که بر سرِ «حامد اسماعیلیون» و خانواده هایِ جان باختگان آمده است و چندین سال است که سرگردانند.
    «آرزوهایِ خود» را «واقعیّت» نینگارید و خود را فریب ندهید.
    «قرمساقهایِ سلطنت طلب» و «پان ایرانیستهایِ بی شرف» دشمنانِ این بانو هستند.

    پاسخحذف
  23. تغییر تاکتیکِ اصلیِ رژیمِ شیعی برای سرکوبِ جنبش ملّی

    منتشر شد.

    پاسخحذف