۱۳۹۰ فروردین ۲۹, دوشنبه

آخرین نبرد : ابرها کنار میروند

درست ۴ ماه پیش در مقاله ای کوتاه با عنوان  «قوم یاجوج ماجوج»  به وجود باند «صفوی نوین» اشاره کردم و بعد ازآن میتوانید رد پای این نظریه را در تمامی مقالات ببینید و درک بهتری از این جریان و اهداف تعریف شدهٔ آن پیداکنید. دو ماه بعد از آن در مقالهٔ « انتخابات پیش رو و نگرانیهای آخوندها » به گاه شماری این نبرد پنهان پرداختم که البته به خاطر استناد به منبع خبری سبزهای مذهبی که خبر را دستکاری کرده بودند در مورد سالار آبنوش اشتباه کردم و اورا از افراد «صفوی نوین» نامیدم؛ در حالی که به باند «ولایت» تعلق داشت ولی مقاله را دستکاری نکردم. سپس همگی این مطالب را در « گاه شمار آخرین نبرد» جای دادم و در قسمت نظرات هر بار آنرا «به روز» نمودم. اکنون بعد از ۴ ماه تمام در پی درگیر شدن خامنه ای با احمدی نژاد؛ در رابطه با اخراج و ابقای وزیر اطلاعات؛ ابرها از روی این نبرد پنهان و نهایی به کنار رفت و با اینکه ظاهراً وزیر اطلاعات ابقاء شد؛ اما این یک پیروزی بزرگ برای باند صفوی نوین بود.
چندی پیش خامنه ای ظاهراً گفته بود که «نبرد پنهان» را علنی نکنند و در انظار عمومی به همدیگر نپرند؛ اما به صورت زیر میزی نیز به «ولایت مداران» دستور داده بود که ریشهٔ « مشائی» را بزنند و کار بدانجا رسید که مشائی با احترام کامل از طرف احمدی نژاد از یکی از «سمتهای اسمی» خود به کنار رفت و فردای آنروز احمدی نژاد دولت خود را دولت «صبر و انتظار» نامید که باعث شد عده ای از «یاوه گویان» باز هم او را زیر توفان تمسخر بگیرند و چنین تحلیل کنند که دولت احمدی نژاد به خاطر شکست خوردن در برنامه های اعلام شدهٔ خود از «دولت مهرورزی» و «دولت عدالت» به دولت «صبر و انتظار» تبدیل شد. اما این یاوه سرایان «شبه سیاسی» ؛ به هیچ وجه نفهمیدند که منظور احمدی نژاد یک هشدار به خامنه ای و دار و دستهٔ ولایت بود و به زبان « اشاره» به آنها گفت که : « نوبت ما هم میرسد ». 
با وارد آوردن ضربهٔ اخراج وزیر اطلاعات؛ جیغ «رهبری معظم» را در آورد؛ که همیشه خود را ظاهراً در هاله ای از سکوت نگاه میدارد و بعد با سخنانی پیامبر گونه سخنان «فصل الخطاب» میزند. اگر فکر کنیم که این عکس العمل خامنه ای ؛ از طرف باند «صفوی نوین» پیش بینی نشده بود؛ دچار اشتباه شده ایم. این عمل دو هدف را دنبال میکرد : ۱- یا خامنه ای سکوت میکند و به اخراج وزیر اطلاعات تن در میدهد؟ ۲- یا اینکه پیامبر گونگی را کنار میگذارد و «جیغش» در می آید. که دومی بوقوع پیوست.
حال پرسش این است که این مسئله چه نفعی به حال باند صفوی نوین دارد؟ برای پاسخ به این سوال باید اندکی به پیشتر برگردیم.
همانگونه که گفتم تمامی ارازل باند ولایت با دستور زیر میزی به جنب و جوش افتاده بودند و حتی کار به جایی رسیده بود که از مشائی هم عبور کرده و به احمدی نژاد میتاختند و خامنه ای هم ادای «سکوت پیامبرگونگی» در می آورد. اخیراً هم بعد از کفن پوشان شیراز ؛گروهی به نام «عماریّون» و «انتحاریّون» و «استشهادیّون» به بهانهٔ بحرین و عربستان سعودی «ظهور دوباره» نموده بودند که منظورشان نه بحرین و عربستان؛ بلکه «تهدید غیر مستقیم احمدی نژاد و دارو دسته اش» بود. لذا احمدی نژاد با احتساب هر دو عکس العمل احتمالی «رهبر فرزانه» بازی « برد - برد » را پیش برد و به استشهادیون و انتحاریون نشان داد که همهٔ شان « کشکیّون و پشمیّون» هستند و «صفوی نوین» آنها را جمیعاً به « تخمیّونش هم حساب نمیکند ».
آقایان رضا تقی زاده و مجید محمدی نیز از قافله دور نمانده اند و بعد از طلوع آفتاب گفته اند : اینهم آفتاب. این دو تحلیلگر هرکدام مقاله ای تحلیلی نوشته ان که اطلاعات بیشتری به دست میدهند و بیشتر گزارش وقایع اتفاقیه هستند و خواندنشان خوب است.
( اینجا ) و ( اینجا ) اما مطلب اصلی این است که ابرها به کنار رفته اند و بعد از این باید منتظر «نبرد آشکار» بود و نبرد در میان لایه ها و سایه ها دیگر پایان یافته است و هر دو طرف شمشیر ها را از رو بسته اند. برای ثبت در تاریخ باید بگویم که باند «صفوی نوین» از کشتن آخوندها هیچ ابایی ندارد و مانند «شاه اسماعیل صفوی» دستوراتش را از «امام زمان» میگیرد و نیازی به وجود «نایبین امام زمان» ندارد و در این امر بسیار هم جدی است. آنچه که عدهٔ زیادی از افراد باند ولایت و در راس آنها «آخوندها» قرار دارند؛ هنوز نمیفهمیده اند این است که اسناد «پالیزدار» همچنان در دست باند «صفوی نوین» است و در صورت پیروز شدن در این نبرد؛ بیشتر این افراد به جرم فساد و رشوه خواری و رانت خواری و امثالهم به طور شدیدی تنبیه خواهند شد و لذت شمشیر «امام زمان» را که ۱۴۰۰ سال منتظرش بودند را خواهند چشید و به همین دلیل هم میگویند که «ظهور نزدیک نیست». پیشبینی دیگر اینکه «توده ایها» و « سبز مذهبی» به سوی حمایت از «ولی فقیه» خواهند شتافت و هم اکنون در حال تمرین هستند.

کژدم 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر