۱۳۹۰ آبان ۲۳, دوشنبه

بی بی سی میگوید : ایرانیها « قارچ» هستند

نخست این ویدیو را نگاه کنید تا « دکتر جراح؛ کژدم گزنده»؛ تمامی سوراخهای « انگلو ساکسون ها» را جراحی کند.
من بعضی چیزها را نمیتوانم بفهمم؛ شاید هم مثل بهرام مشیری « کودن» هستم. زیرا اتفاقات عجیبی در اطراف ما میگذرند که رابطهٔ آنها با هم مانند رابطهٔ « گوز و شقیقه» و به زبانی دیگر رابطهٔ « ملکهٔ انگلستان و وایکینگها» است. البته شما میتوانید این دو اصطلاح را روی هم منطبق کنید تا ببینید که ملکهٔ انگلستان بر کدام و وایکینگها بر کدام کلمهٔ دیگر منطبق میشود؟؟!!

تاریخچهٔ ادعاهای ظاهراً علمی و در اصل « شارلاتانیسم»

در سال ۱۹۹۹ میلاد نامعلوم « مسیح تکفیری»؛ تمامی شرکتهای سازندهٔ کامپیوتر دست به ترفندی زدند که ظاهراً بر اساس علوم کامپیوتری بود و شایع کردند که در آغاز سال ۲۰۰۰ میلادی فرضی؛ تمامی کامپیوتر ها سال « ۰۰۰۱ » را نشان خواهند داد و تمامی داده ها بر روی دیسک سخت و « مادر بورد» و « پروسسور» دچار درهم بر همی خواهد شد و به همین دلیل کامپیوتر های زیادی را به بسیاری از « گوساله » های انگلو ساکسون که کامپیوتر داشتند فروختند؛ تنها به خاطر اینکه این نژاد بسیار فهمیده تحت تاثیر مزخرفاتی که « مایکرو سافت» و « اینتل» و سایر کمپانیهای سازنده در گوش آنها فرو کردند و روی کامپیوتر های فروخته شده در سال ۱۹۹۹ میلاد مسیح تکفیری (که پدرش در آسمانها با شهاب سنگها « تنیس » بازی میکند)؛ یک « کد» نوشته شده است و آن کد این است « Y2K OK» یعنی این کامپیوتر برای سال ۲۰۰۰ اشکالش رفع شده است. این یکی از بزرگترین کلاهبرداریهای صنعتی بود که هرگز پیگیری نشد و کمپانیهای سازندهٔ کامپیوتر صدها میلیون دلار به جیب زدند. چرا؟ برای اینکه میدانستند با چه نژاد گوساله ای طرف هستند.

حدود ۲۰ سال پیش کارخانه های سازندهٔ « سیگار» دو دانشمند محقق در امور سرطان را به میدان آوردند که در سرتاسر دنیا در کنگره های علوم پزشکی و در برنامه های تلویزیونی؛ سخنرانیهای غرایی ( مانند ولی فقیه فرزانه) نمودند و با نشان دادن کارتونهای ظاهراً علمی ( مانند کارتونهای جنگ ستارگان در زمان رونالد ریگان)؛ ثابت کردند که سیگارهای مارلبورو و وینستون و سایر سیگارهای ساخت کمپانی « ویرجینیا اند توباگو» نه سرطان زاست و نه اعتیاد آور است. چند سال بعد از آن؛ دانشمندان مستقل در تمامی کشورهای پیشرفته « گند» کار این خود فروختگان را در آوردند و ثابت شد که آنها مثل « محمد و مسیح» دروغ میگویند.( البته در ایران میگویند که مثل س.. دروغ میگوید؛ ولی چون به من توصیه شده است که مودب باشم؛ من هم از مرحلهٔ ادب به مرحلهٔ تقدس گام نهادم تا کسی اعتراض نکند).

آقای « ال گور» که رقیب جورج بوش مقدس بود؛ چون در انتخابات شکست خورد؛ پروژهٔ علمی را به میان آورد که به « افزایش درجهٔ حرارت جهانی» مشهور شد. ایشان نه تنها جایزهٔ بهترین فیلم را در مراسم « اسکار» از آن خود نمودند؛ بلکه با برپایی سخنرانیهایی که بلیطش را به صدها دلار میخریدند؛ به صدها میلیون دلار دست یافتند و باعث بوجود آمدن یک « کسب و کار جدید» ( بیزینس) گردیدند و بر همان اساس فشارهای زیادی بر چین و برزیل و کشورهای دیگر در حال توسعه تحمیل نمودند که داستانش را بعداً ننه کلثوم برایتان خواهد گفت.

آقای « میر حسین اوباما» هنوز از در وارد نشده بود که جایزهٔ صلح نوبل را گرفت؟! آخوند اکبر گنجی هم هرچی جایزهٔ سکولاریسم « شیعهٔ یازده امامی» و « دوموکراسی»( به لهجهٔ رفسنجانی) را درو کرد؛ مخملباف هم که استاد نمایش « عقب ماندگیها و بدبختیهاست» به همراه دخترش راست و چپ جایزه میگیرند و کسب و کار فامیلی راه انداخته است ( Family Business  ). 
 اکنون یک « مادر فرشتهٔ » ایرانی ( چون گفته اند مودب باش اینطوری گفتم ولی همه فهمیدند) را بی بی سی کشف کرده است که روی ۲۶۰۰ نمونه کار کرده است و میگوید که ایرانیها « آریایی» نیستند و این دانشمند برجسته ( از جلو و از عقب) بدون اینکه بگوید که اصلاً مشخصه های « نژاد آریایی» به کدام ملت تعلق دارد؟ میگوید که خفه شوید؛ چون من از روی متنی که در یک آزمایشگاه در برابر من نهاده اند بعد از صد بار تمرین باید بخوانم که ایرانی ها هرچه که هستند « آریایی» نیستند!!!! بعد هم میگوید که ایرانیها از یک نژاد دیگرند و نام این نژاد تازه تاسیس را هم نمیگوید. اما اگر به طرز سخن گفتن این « مادر فرشته» نگاه کنید خواهید دید که چند بار آب دهانش را غورت میدهد ( در علوم جاسوسی و تحقیقات  کار آگاهی پلیسی به این گونه رفتار میگویند : Body Language ) یعنی چشمها و دستها و صورت و گلوی شما بیشتر از زبان شما حرف میزنند و شما را لو میدهند.
 این « مادر فرشته» میگوید که ایرانیان به نژادی دیگر تعلق دارند که ۱۰ هزار سال است که در ایران زندگی میکنند.  و حتماً این نژاد چون هیچ نامی ندارد همینطوری مثل قارچ بیرون آمده و تاریخچه اش به همان ۱۰۰۰۰ سال ختم میشود و هیچگونه تاریخی پیش از آن نداشته اند و همینطوری مانند قارچ روییده اند. ( کسی میتواند اگر این مرتیکه را دید به دو قسمت عادلانه و مساویش تقسیم کند؟)
البته بی بی سی از اینگونه پژوهشگران؛ بسیار در زیر بال و پرش دارد؛ مانند علیرضا نوری زاده « پژوهشگر و رئیس مرکز مطالعات استراتژیک خاورمیانه» و رادیو فردا و صدای آمریکا هم همینطور. این رادیوها که سرمایه و بودجه شان را دولت های « انگلو » میپردازند؛ چنین پژوهشگران و کارشناسانی را هم در اختیار دارند.
 اما پرسش این است که چرا « انگلو » ها از به پا خاستن دیگر بارهٔ « فرزندان کوروش و کاوهٔ آهنگر» اینچنین بر خود میلرزند؟ مگر قرار نبود که با « حاکمیت اسلامی» ایرانیان تمامی هویت خود را فراموش کنند؟ مگر قرار نبود که « فروهر» و « زرتشت» و« کوروش» فراموش شوند؟
این وحشت تنها و تنها به یک دلیل؛ و آن اینکه اگر ملتی در زمانی حتی بسیار دور؛ بنیانگذار بزرگترین و نخستین امپراطوری جهان بوده است. باز هم میتواند مانند کوهها از قعر دریا ها سر بر آورد.

کژدم

۳ نظر:

  1. ولی باید بگم دوست نایده با اینکه کاملا با حرفهاتون موافقم اما اکرثریت مردم ایران بشدت غرق در لجنزار اسلام هستند و اثری از رفتار مردمان اصیل ایران زمین منظور مردمان پیش از اسلام در انها نمیبینید موفق باشید

    پاسخحذف
  2. مسئله این است که بعد از تقویت تازی پرستی در ایران و رساندن به حد حاکمیت؛ اکنون حتی نژاد ما را زیر سوال میبرند.

    پاسخحذف
  3. زیبا بود
    با تبریک از نوع نگرش و بیانتان
    bright

    پاسخحذف