۱۳۹۰ آذر ۷, دوشنبه

اخبار بسیار مهم در رابطه با « سوریه»

 گذشته از خبرهایی که در رسانه های عمومی رسمی در رابطه با تعیین ضرب الاجل از طرف اتحادیهٔ عرب و تحریم بانک مرکزی سوریه و اخباری از این دست منتشر میشوند؛ اما بنابر آنچه که در اخبار غیر رسمی ؛ در منابع اطلاعاتی غرب می آیند؛ مهمترین بخش حرکتهای بین المللی در رابطه با بحران سوریه؛ آن حرکاتی هستند که میتوانند آنچه را که در زیر لایه های غلیظ بازیهای خبری و دیپلماتیک و سیاسی میگذرد را روشن سازند و دید نسبتاً کاملی از آنچه که در آوردگاه میگذرد را به علاقمندان نشان دهند؛ آنچه که در خبرهای رسمی و رسانه های نامدار می آید بسیار ناقص هستند و به عمد نمیخواهند آنچه را که در جریان است را به نظر بینندگان و شنوندگان خود برسانند و در واقع نقش مهندسی افکار را بازی میکنند.

آنچه که در حال حاضر در جریان است :

۱- روسیه در حال انتقال موشکهای « محاصره شکن» سطح به دریا از نوع SS-22  به سوریه میباشد.
۲- تمامی ارتشهای متخاصم با رژیم سوریه در حال آماده باش کامل هستند.
۳- حزب الله لبنان و سایر گروههای لبنانی و فلسطینی که « بود و نبود»شان در گرو ادامهٔ حکومت رژیم اسد است؛ در حال فرستادن نیروهای ویژهٔ‌خود به سوریه هستند.
۴- تمامی گروههای لبنانی و فلسطینی طرفدار رژیم اسد؛ سلولهای خفتهٔ خود در کشورهای اردن و ترکیه و عربستان را برای ایجاد بحرانهای نظامی؛ فرا خوانده اند.
۵- نیروهای « اخوان المسلمین» و « وهابی مسلک» که در لیبی بر علیه رژیم قذافی جنگیده اند از طرف ناتو و تحت سازماندهی و آموزش ارتش ترکیه؛ در حال گسیل شدن به سوریه و جنگیدن در زیر فرماندهی « ارتش آزاد سوریه» هستند. بخشی از این نیروها هم اکنون تحت آموزشهایی در رابطه با آشنایی با جغرافیای نظامی سوریه میباشند.
۶- چهار زیر دریایی سبک روسی که بعد از وارد شدن به ایران؛ در خط تولید زیر دریایی رژیم اسلامی « تولید انبوه» شده اند؛ به ناوگان زیردریایی رژیم اسلامی افزوده شده اند.
۷- ناو هواپیما بر آمریکایی در حاشیهٔ آبهای ساحلی سوریه لنگر انداخته و حفاظت خاک اردن و ترکیه را به عهده گرفته است.
۸- نیروهای ویژهٔ اسرائیلی به مرزهای سوریه و لبنان گسیل شده و در حال آمادگی جنگی به سر میبرند.
۹- نیروهای ارتش ترکیه در نوار مرزی سوریه در حال آماده باش جنگی قرار گرفته اند.

کژدم


۲ نظر:

  1. مگر میشود این همه فاحشه بازار جنگی را از چشم دنیاپنهان کرد؟
    جز ازقارت و پورتهای خلیفه ، آنها چه گهی دارند میخورند ؟ در شرق و شمال شرقی ایران گویااینه ها نیر پیرو برده اند.
    البته این سءوالها از شما خصوی است
    لطفاآدرس درست فیس بوکتان را در وبلاگ بگذارید.
    هر چه میتوانید ما را اخبار روز مطلع کنید.من به این بیشتر از مقالات سازماندهی شما اهمیت قایلم.دلخور نشوید یکهو

    پاسخحذف
  2. دوست گرامی آدرس فیس بوک من در وبلاگ هست؛ درست زیر درفش کاویانی. از اینکه از مقالات سازماندهی خوشتان نمی آید هم ناراحت نمیشوم. با سپاس از پیشنهادتان و من همیشه هر خبری که به صحت آن مطمئن باشم در اختیار مبارزان میگدارم.

    پاسخحذف