۱۳۹۰ آبان ۲۶, پنجشنبه

انفجار زاغهٔ موشکهای شهاب و دسپاچگی رژیم.

اینکه هر حکومتی پروژه های سری دارد؛ کاملاً طبیعی است. و باز هم اینکه اگر بخشی از این پروژه ها؛  لو برود؛ این حق برای کتمان واقعیت به هر طریقی کاملاً طبیعی است. اما زمانها و مقاطعی فرا میرسند که کتمان ؛ رنگ «رازداری» را از دست میدهد و رنگ خجالت و شرمساری به خود می گیرد. بمباران سایت اتمی سوریه که از طرف اسرائیل انجام گرفت؛ از همین نوع بود. همه گفتند که اسرائیل این سایت اتمی سوریه را بمباران کرده است. اسرائیل سرش را پایین انداخت و حرفی نزد. سوریه هم مانند کسی که در تاریکی شب و در یک کوچهٔ بن بست به او تجاوز کرده باشند؛ گفت « هیچ اتفاقی نیفتاده است» و این شایعهٔ امپریالیسم و صهیونیسم جهانی است. همه به بشار اسد گفتند که به تو تجاوز شده است؛ بیا بریم آزمایش کنیم. بشار اسد گفت: الّا و بلّا هیچ اتفاقی نیفتاده است.
چند روز پیش همین بلا بر سر پاسداران خامنه ای آمد. زاغهٔ موشکهای شهاب منفجر شد و برای نعش کشی؛ از آمبولانسهای اتوبوسی استفاده کردند. ولی گفتند که گاز بود و سپس گفتند که گاز نبود؛ بعد هم گفتند که ۲۷ نفر بود و سپس گفتند که ۱۷ نفر بود و حالا میگویند که ۳۶ نفر بود و احتمالاً تا ۷۲ تن شهید کربلای «حسین نوره کش»؛ پیش خواهند رفت. بزرگترین « بشکهٔ آبجو دنیا» که در کتاب رکورد « گینس» به ثبت رسیده است و امروزه فرماده کل نیروهای مسلح رژیم اسلام ناب محمدی است نیز گفت که انفجار در زمان یک آزمایش مهم رخ داده است و آنها فقط « دو هفته» از عملیاتی کردن سلاحهای استراتژیک عقب افتاده اند. سازمانهای عملیاتی زیرزمینی هم گفتند که : آقای فیروز آبادی پشتکوهی؛ تو چقدر باهوشی؟ مواظب خودت باش تا انگلیسها به جای « تربچه نقلی» ندزدنت؟!!! گفته میشود که تعداد کسانی که « دود» شده اند و تابوتهای خالی برای آنها تشییع شده است؛ بیش از ۱۵۰ نفر بوده اند. بعضی ها هم که من به شوخی نامشان را « اصغر خان» میگزارم یونیفورمهای سفید پوشیده اند ( مثلاً کفن) و میگویند که میخواهند در اسرائیل عملیات انتحاری بکنند؛ غافل از اینکه همهٔ دنیا میدانند که سپاه پاسداران که تا خرخره در گنداب دایر کردن روسپی خانه ها و معاملات کلان مواد مخدر فرو رفته است؛ لیاقت هیچ چیزی را ندارد و مانند یک « بادکنک» است که با یک « پخ گفتن» تا کویر لوت فرار خواهند نمود. چند سال پیش که « عماد مغنیه» به درک فرستاده شد؛ حسن نصرالله از سوراخ موش گفت که انتقام خواهد گرفت. بعد از آن سپاه پاسداران جاکشان اسلامی؛ برای دستگیر کردن « عبدالمالک ریگی» حاضر شد که « المبحوح » فلسطینی را به دست سلاخان بسپارد و در مقابل؛ آنها هم « عبدالمالک ریگی» را تحویل دهند. معامله با « بادا بادا مبارک بادا» انجام گرفت و همه فهمیدند که سپاه شیعیان حسین نوره کش؛ از چه رشادتی برخوردار است. اکنون دیگر حنای سپاه رنگی ندارد؛ و ولی فقیح فرزانه هم تکیه بر « باد» داده است. آزمایشهای فوتوشاپی موشک و دهها کثافتکاری دیگر؛ سپاه را به همان اندازهٔ واقعی که « خوار و خفیف» است نشان میدهد و حتی خودشان نیز نمیدانند که اولین کسی که فرار خواهد کرد کدامشان خواهد بود؟
 خاندان اسد در حال احتضار است و دیگر در؛ رادیوهای بیگانه از کمک سپاه پاسداران به رژیم اسد؛ سخنی به میان نمی آید.
 چند روز پیش یکی از ژنرالهای باز نشستهٔ آمریکایی گفته بود که باید فرماندهان سپاه را بکشند. و سخنگویان سپاه نیز تهدید متقابل کردند و چند روز بعد از آن ۱۵۰ نفر از مهمترین افراد سپاه پاسداران به دوزخ شتافتند و سپاه نیز با به میدان فرستادن چند فروند از عربده کشهای مشهور؛ این اتفاق را یک تصادف جلوه دادند. بعضی ها نیز مانند « اصغر خانها» فکر میکنند که سپاه تلافی خواهد کرد. « اصغر خوانها» نمیدانند که سپاه تبدیل به یک درخت پیر و پوسیده شده است. استراتژی « موزائیکی» کردن ایران؛ قایقهای تندرو؛ هلال در هم شکستهٔ شیعی؛ زمانی که دشمنی  چشم در چشم در برابر تو صف آرایی نکرده است استراتژیهای مسخره ای مینمایند. در زمانی که سربازان امام زمان منتظر یک سرباز دشمن هستند؛ میبینند که هیچ سربازی در دیدرس نیست؛ اما آنچه که دیده میشود؛ چیزهایی هستند که مانند قرآن از آسمان نازل میشوند و تمامی اینها؛ همگی نشان از خفتی دارد که بزودی سپاه پاسداران آیین تباهی با آن روبرو خواهد شد. آنهایی که در سال ۸۸ با کشتن دختران و پسران بیدفاع؛ در خیابانها احساس رشادت میکردند؛ اکنون ذلت و فرومایگی خود را تا مغز استخوانشان حس میکنند.

کژدم

۱ نظر:

  1. دوست نادیده چه خوش گفتن
    از مکافات عمل غافل مشو
    گندم از گندم بروید جو ز جو

    پاسخحذف