۱۳۹۲ شهریور ۱۹, سه‌شنبه

علنی شدن بحرانهای عمیق در رهبری رژیم اسلامی ایران

رژیم منحوس اسلامی حاکم بر ایران اکنون به یک باتلاق درون مرزی افتاده است. این باتلاق جدید با سخنرانی اخیر رهبر فرزانه (اینجا) کاملاً علنی شده و از پشت پرده های «عصمت و طهارت و صلابت» بیرون آمده است.
اکنون رژیم سفاک صفویان دیگر در شرایط «یلّلی تلّلی» به سر نمیبرد و درگیر یک جنگ اقتصادی - نظامی  درون مرزی و برون مرزی شده است و آنچه که اکنون سرلوحهٔ فعالیتهای رژیم قرار گرفته است مسئلهٔ «مدیریت و کنترل بحران» میباشد. 
«حسن روحانی مهندسی شده» نخستین محصول این باتلاق است. تندبادهای سیلسی و نظامی و اقتصادی و دیپلماتیک چنان پرقدرت و دامنه دار و ادامه دار هستند که رهبر فرزانه از وحشت عدم توانایی در «مدیریت و کنترل بحران» به جیغ و ویغ اخیر روی آورده است و هشدار کنونی او نه نشان از توانمندی؛ بلکه تلاشی در جهت «عقب نشینی با تلفات کمتر» به حساب می آید. البته بسیجیهای احمق آنرا به حساب «انقلابیگری رهبر» که گفته بود «من یک انقلابی هستم» خواهند گذاشت و بعضی از آنها به فریب خود و برخی دیگر به «نان دانی جدید» خواهند پرداخت و تحلیلهای «صنّار سه شاهی» در رابطه با «صلابت رهبری» خواهند نوشت؛ اما کشورهای غربی برداشت دیگری دارند و لحظه به لحظه به ابداع تاکتیکهای جدید برای عمیقتر نمودن بحران و فشردن طناب دار بر گردن رهبر عالم و عالمیان ادامه میدهند. تلاشهای دولت مهندسی شده به جایی به جز «پرداخت هزینه های کلان» و «عقب نشینی گام به گام» نخواهد رسید و وظیفهٔ بوقهای تبلیغاتی رژیم نیز قرار بود که در جهت «پیروزی» نشان دادن عقب نشینیها بکار رود. اما آش چنان شور شده است که رهبر عظیم الشان که استاد دشمن شناسی است؛ میگوید:

«در تمایز میان تاکتیک‌ها و راهبردهای طرف مقابل و حتی شناخت دشمن دچار اشتباه خواهیم شد».

این گفته گویای کمال درماندگی است و نشان میدهد که رهبر فرزانه به دوستان استراتژیک خارجی اش که در سایهٔ اقتدار واقعی آنها خود را شیر جلوه میداد نیز اعتماد ندارد و حرکتهای دلال مآبانهٔ روسها؛ قلب «چه گوارای شهر ما» را شکسته است و حتی نمیتواند بفهمد که در درون باندهای کفتارانی که به دور سفرهٔ غارت ایران جمع نموده است؛ کدام یک دشمن است و کدامیک دوست؟؟!!
رهبر فرزانه در حاشیهٔ این گفتار برای اینکه همچنان صورت خود را با سیلی سرخ نگهدارد و به تحمیق بسیجیان ادامه دهد فرموده است:

"در مقابل دنیای غرب باید مقتدر بود".

این جمله با توجه به روند سراشیبی شکستهای پی در پی رژیم هیچ محلی از اعراب ندارد. رهبر مخبّط از کدامین اقتدار سخن میگوید؟ اگر اقتداری در کار بود به همان سخنان خویش مبنی بر «مدیریت جهان» که از زبان دلقکش بیرون می آمد ادامه میداد و نیازی به «حسن روحانی مهندسی شده» نداشت تا به دنبال وزیر امور خارجهٔ انگلستان بدود و نامش را «دیپلماسی تدبیر» بگذارد.

بمباران شیمیایی مردم سوریه و آبروی «فقاهت رهبر»

آنچه که تا کنون مورد بحث قرار نگرفته است؛ یکی از زوایای ظاهراً تاریک «فقاهت رهبر» است. در طول ۱۶ سال گذشته یکی از ترفندهای مندرس رژیم برای فریب جهانیان در بوق و کرنا دمیدن فتوای خامنه ای در رابطه با «حرام بودن تسلیحات کشتار جمعی و بمب اتمی» بوده است. اما حرکت اخیر حکومت بشار اسد در بمباران مناطق مسکونی و کشتار کودکان و تلاش رژیم اسلامی تحت نصایح داهیانه و شیعی رهبر فرزانه برای کتمان نمودن و سرپوش گذاشتن بر این جنایت؛ نشان داد که «فتوا» در «فقه جعفری ناب محمدی» یک مسئلهٔ «تاکتیکی» است و رهبر فرزانه هیچگونه ترس و شرمی از کشتار مردم عادی ندارد و مانند برادران سلفی-جهادی شان تنها کافی است که مشروعیت اینگونه کشتارها را از « دیگ تکفیر» بیرون بکشد.
تلاشهای شبانه روزی تمامی جناحهای رژیم برای این کتمان بیشرمانه؛ فتوای حرام بودن کاربرد و یا ساخت بمب اتمی را به یکباره از ذهن ها پاک نمود و دیگر لازم نیست که «موسویان» برای انتشار «آگهی رپرتاژ» در روزنامه ها و مجلات آمریکایی برای تبلیغ «فتوای تاکتیکی رهبر» پول خرج کند.
فتواهای اخیر رهبر فرزانهٔ ناب محمدی در رابطه با سرپوش گذاشتن به غارتهایی که از طرف «مومنین غارتگر» صادر شده است نیز شباهت بسیار زیادی با فقاهت پاپهای واتیکان دارد که برای حفظ آبروی کلیسای واتیکان که «جانشین برحق عیسی رسول الله» هستند؛ در جهت سرپوش گذاشتن بر روی تجاوزهای جنسی کشیشان مومن بالله به کودکان و یتیمانی که در بنگاههای خیریهٔ تحت نظر کلیساها انجام میگرفت دارد. اینها همگی یک کثافت هستند و ریشه در یک لجنزار دارند.

کژدم




۲ نظر:

  1. کژدم گرامی با درود.
    به عقیده من هیچگونه رای گیری در دو مجلس سنا و کنگره آمریکا صورت نخواهد گرفت و یا لااقل برای مدتی به تعویق خواهد افتاد.
    اوباما با خط قرمز خود بازی برد-بردی را با روسیه در مورد سوریه آغاز نموده که فعلا نتایج سحر در حال دمیدن است.
    رای کنگره و اقدام نظامی به مانند آلترناتیو بر سر سوریه و روسیه تا تعیین تکلیف کنفرانس ژنو و دیکته شدن شرایط غرب باقی خواهد ماند.
    با سخن شما کاملا موافق هستم که اینکه نظارت بر سلاحهای شیمیایی نیاز به اعزام نیرو و کارشناسان متعددی دارد که به معنای صرف هزینه در سوریه خواهد بود و چه کسی غیر از ایران برای پرداخت این هزینه ها میتواند کاندید شود که خود به معنای فشار بیشتر بر منابع مالی محدود ایران و عمیقتر شدن گرداب سوریه است.
    بر اساس اخبار غیر رسمی منتشره در سایتهای لبنانی و سوری به نظر می آید که به هم خوردگی مشخصی در صفوف نظامیان اسد شکل گرفته است و وضعیت به گونه ای درآمده که حفاظت از مناطق کلیدی به نیروهای حزب الله و ایرانی سپرده شده و حتی اسد و اطرافیانش اطمینان چندانی به گارد ریاست جمهوری و لشکر چهارم به فرماندهی ماهر اسد ندارند.
    این به هم ریختگی در وضعیت اجتماعی سوریه نیز کاملا مشهود است و سیل آوارگانی که بیشتر از طبقه بالای متوسط و مرفه جامعه سوریه هستند نشانه هایی از بحرانهای پیش رو است.
    به هرحال باید منتظر ماند و مسلما نتایج این بازیهای سیاسی طی چند روز آینده مشخص خواهد شد ولیکن آنچه به چشم میخورد اینست که روسیه ایران و اسد را در نتیجه بازیهای اوباما بسیار ارزان فرخته است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      اگر رای گیری در کنگره و سنا به تعویق بیفتد؛ میتوان آنرا به عنوان رای مثبت نانوشته ای قلمداد نمود که در زمان ضروی نوشته خواهد شد.

      حذف