۱۳۹۲ شهریور ۲۴, یکشنبه

سپاس

گویا آنچنان هم که فکر میکردم؛ بی یار و یاور نیستم. 

امروز متوجه شدم که مبلغ ۱۴۵ دلار آمریکا توسط یکی از یاران به حساب Paypal فرستاده شده است. این مبلغ نشان میدهد که مبلغ اصلی باید حدود ۱۵۰ دلار بوده باشد.
ایرانیار گرامی؛ هدیهٔ شما دریافت شد.
سپاسگرارم.

کژدم

همچنین باید به اطلاع خوانندگان گرامی برسانم؛ کار ترجمهٔ تحلیلهای سیاسی منابع اطلاعاتی غربی در ردهٔ ۹ که پیشتر توضیح داده ام؛ آغاز شده است و در روزهای آینده در همین وبلاگ با مقدمه و  متن ترجمه شده و همچنین نظریهٔ مترجم منتشر خواهد شد و کار را به ظهور امام ۱۵ هزار دلاری حواله نکرده ام. اما طبعاً انچه که از یک وبلاگ انتظار میرود؛ نمیتواند در سطح یک وبسایت تخصصی باشد.

کژدم

۵ نظر:

  1. کژدم گرامی چه کاری از دست من که داخل ایرانم بر می اد؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما
      من از یارانی که در درون میهن هستند؛ هیچگونه چشمداشت کمک مالی ندارم. اما شما میتوانید در جلب نیروهای مبارز برای مطالعهٔ وبلاگ کنونی و احتمالاً وبسایت آینده تبلیغ کنید و اگر تواناییهای خاصی دارید؛ بدون ذکر نام و مکان و هیچگونه آدرسی که مشکل امنیتی برایتان ایجاد کند؛ با ایجاد یک آدرس ایمیل در گوگل با من تماس بگیرید.
      سپاسگزارم.

      حذف
  2. من 7-8 تا وبلاگ رنک 2-3 دارم و به راحتی سایت شما را تبلیغ میکنم منتظریم تا سایت شما راه اندازی بشود

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما
      ضمن سپاس؛ از هم اکنون آغاز کنید. زیرا من منتظر راه اندازی وبسایت نخواهم ماند و کارها از هم اکنون آغاز شده اند و خوانندگان گرامی در حد اکثر ۲ روز آینده و چه بسا فردا؛ نخستین محصول این تلاشها را مشاهده خواهند نمود.
      پیروز و پاینده و سرفراز باشید.

      حذف
  3. کژدم عزیز .
    این خبرتان ما را نیز امیدوار نمود و دلخوش.

    پاسخحذف