۱۳۸۹ بهمن ۱۴, پنجشنبه

در رابطه با اتهامات به "گردیه بانو" زهرا بهرامی

"گردیه بانو" زهرا بهرامی در روزهای جنبش اعتراضی با اکثر رسانه های دیداری و شنیداری تماس میگرفت و بی پرده اخبار را به صورت عیان بیان میکرد و این کار او موجب خشم نیروهای سرکوب اسلامی شده بود.
روز دوشنبه شب تلویزیون هلند به یکباره برای از تنگنا در آوردن رژیم اسلامی از یک مورد محکومیت زهرا بهرامی در سال ۲۰۰۳ به جرم حمل مواد مخدر به هلند یاد میکند. در این گزارش که روزنامه های رژیم و رادیو فردا از آن نقل میکند گفته میشود که وی در ارتباط با قچاق "شانزده کیلوگرم کوکائین" که رقمی بسیار بزرگ است و در حد رقمهای "سندیکاهای گانگستری و تبهکاران حرفه ای" میباشد به ۳ سال زندان محکوم میشود که فقط یک سال آن به صورت مشروط بوده است ( مقدار مواد مخدر و ادعایی و میزان محکومیت بسیار مشکوک است). اما گذشته از مشکوک بودن این "رپرتاژ" این بدان معنی است که بانو زهرا بهرامی از سال ۲۰۰۳ دست کم ۲ سال در زندان بوده است.

بر اساس اطلاعات موجود در مورد بانو زهرا بهرامی حد اقل از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ به صورت فعال با تلویزیون "یور-تی-وی" که برنامه های انجمن پادشاهی ایران در آن پخش میشد به شیوه ای که در (فایل صوتی) مشاهده میکنید فعالیت میکرده است. لابد خبرنگار تلویزون هلند معتقد است که این گفتگوهای تلفنی از زندان هلند انجام میشده است؟ آیا زندانهای هلند همه به دیشهای ماهواره ای (آن هم در سال ۲۰۰۳) مجهز است و هر زندانی (آن هم از نوع قاچاقچی مواد مخدر آن) به اندازه کافی وقت آسایش و امکانات ماهوارهای دارد که پای صحبتهای دکتر فولادوند بنشیند و در ضمن گوشی تلفن را بردارد و در برنامه های نقد و بررسی شرکت کند.
لازم به یادآوری است که کشور هلند در کنار جمهوری فدرال آلمان دومین پایگاه سیاسی و اقتصادی رژیم اسلامی در اروپا میباشد. اکثر بیرحمیها و تجاوزات جنسی به پناهندگان ایرانی در اردوگاههای این کشور انجام گرفته است و همآنگونه که دختر بانو زهرا بهرامی گفته است: «رژیم فکر میکند که او بی کس است و در مورد او هر تهمتی را میتواند بزند».

پاینده ایران، برقرارآئین ریشه ای وکوبنده تندر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر