۱۳۹۲ خرداد ۲۰, دوشنبه

وبسایت آزادگی را تا اطلاع ثانوی فراموش کنید

وبسایت آزادگی به دست مزدوران سایبری رژیم افتاده است و از همهٔ یاران که به دنبال اخبار و تحلیلهای سیاسی به این وبسایت مراجعه مینمودند؛ خواهشمندم که به این وبسایت مراجعه نکنند. 
آی پی اصلی وبسایت آزادگی  62.102.150.199 بود که در کشور سوئد قرار داشت. اما آی پی جدید 62.149.23.243 در کشور اوکرائین قرار دارد. لازم به یادآوری است که ارتش سایبری رژیم کثیف شیعی مسلک اسلامی با پرداخت پولهای کلان از هکرهای مزدور روسی؛ بیلوروسی و اوکرائینی استفاده میکند. به اسناد زیرین توجه فرمایید:






در تصویر زیرین کشور مربوط به آی پی 62.149.23.243 را میبینید:




در تصویر زیرین اخطار آزادگی در رابطه با آی پی  جدید است و اگر به تصویر توجه فرمایید این پیام اخطار در راستای جستجوی آی پی اصلی وبسایت آزادگی در گوگل ظاهر شده است:




اگر به اسناد ارائه شده مراجعه نمایید به پیش شمارهٔ کشور مزبور که متعلق به اوکرائین است و نشان از کپی سازی وبسایت آزادگی دارد پی میبرید:




لذا آنچه که به نظر می آید اینکه با توجه به سکوت مسئولین وبسایت آزادگی؛ و ظاهر شدن کوی آن برای شناسایی مبارزین نشان از آن دارد که مسئولین وبسایت آزالدگی شدیداً تحت فشار روانی (احتمالاً تحدید اعضای خانوده) قرار گرفته اند. با سپاس از زحماتی که مسئولین وبسایت آزادگی در جهت اطلاع رسانی و انتشار نظرات انقلابی داشتند و با آرزوی رهایی آنها از زیر فشارهای رژیم کثیف اسلامی؛ از تمامی مبارزان برای حفظ اطلاعات فردی شان خواهشمندم که در حفاظت از اطلاعات شخصی خود کوشا باشند و به وبسایتهای کپی شده توسط هکرهای مزدور مراجعه نکنند.

پیروز و سرفراز همهٔ مبارزان

کژدم






۸ نظر:

  1. وب‌لاگ آزادگان ازادگی (http://azadeganazadegi.blogspot.ca/2013/05/blog-post_9303.html) هم از امروز صبح دیگر در دسترس نیست و پیام
    Blog has been removed.
    Unfortunately, the blog under azadeganazadegi.blogspot.com was removed. This address is not available for new blogs
    می‌دهد!

    پاسخحذف
  2. میشه بگید این آی پی که میگید رو از کجا پیدا کردید؟‌توی هر سایتی میزنم آزادگی همون آی پی سوئد رو نشون میده. هیچ جایی هیچ چیزی نیست مبنی بر اینکه آی پی آزادگی باشه 62.149.23.243

    لطفا بگید که از کجا فهمیدید 62.149.23.243 ای پی جدید آزادگی می باشد.
    مرسی

    پاسخحذف
  3. درود بر شما
    فکر میکنم یکی از خوانندگان در زیر نوشتهٔ قبلی در رابطه با وبسایت آزادگی این مسئله رو مطرح نمود و منهم آی پی مزبور را در آدرس بار نوشتم و اسنادی که در بالا ارائه شده اند «اسکرین شات» های جستجوی خود من هستند. پیش از اطلاع رسانی آن خوانندهٔ گرامی و سپس جستجوی شخصی خودم؛ اطلاعی نداشتم. روی سندها کلیک کنید تا واضحتر دیده شوند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر شما آی پی 62.149.23.243 را در آدرس بار گوگل وارد کنید به صفحه ای میرسید که در میان گزینه های گوناگون میتوانید به Who is Who نگاهی بیندازید و یا گزینه های دیگر را امتحان کنید همگی به اوکرائین ختم میشوند. (دقیقاً منهم اینکار را انجام دادم)

      سپاس از پرسشی که نمودید

      حذف
    2. گفته میشه که وبسایت آزادگی دوباره راه اندازی شده؛ ولی من هنوز هم دسترسی ندارم. اگر کسی میتواند به وبسایت آزادگی دسترسی پیدا کند؛ لطفاً لینک را برای من هم بفرستد. سپاسگزار خواهم بود.

      کژدم

      حذف
    3. من‌هم از روزی که آزادگی از دست‌رس خارج شد دیگر نتوانستم به‌آن دسترسی داشته باشم! همه امکانات را هم امتحان کردم، نتیجه نداشت! تا این‌که دیشب توانستم با پروکسی به‌سایت وارد شوم! قبل از این هم با پروکسی سعی کرده بودم بی نتیجه بود! ولی چه اتفاق افتاده که اکنون با پروکسی امکان دسترسی به سایت موجود است ولی بدون آن نه، برایم قابل فهم نیست!

      حذف
  4. لینکی که من دسترسی دارم اینه:
    https://azadegi.com/
    اگه هنوز به وبسایت دسترسی نداری از توربراوسر استفاده کن:
    https://www.torproject.org/download/download-easy.html.en
    در ضمن وبلاگ جدید آزادگی (آزادنامه)افتتاح شده:
    http://azadnameh1.blogspot.de/


    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. وب‌لاگ قدیم(آزادگان آزادگی)هم از امروز صبح دوباره در دسترس قرار دارد! من در ایران نیستم و همین برایم جالب است که بدون پروکسی به‌سایت دسترسی ندارم! بسیاری از پروکسی‌ها هم جواب نمی‌دهند ولی
      hidemyass.com جواب می‌دهد! البته سعی نکردم لاگ‌این کنم!

      حذف