۱۳۹۲ خرداد ۲۳, پنجشنبه

وبسایت وزین دیگربان هک شده است.

وبسایت دیگربان که با تلاش گروهی از ایرانیاران راه اندازی و به بررسی اختلافات درونی رژیم تازی پرستان حاکم بر ایران میپرداخت؛ در آستانهٔ خیمه شب بازی ولی وقیح ؛ توسط گروهی از سگهای زنجیری شیعه مسلک روسیه هک شده است. این احمقها فکر میکنند که هکر هستند؛ اما نمیدانند که چه چیزهایی هک شده است و از آن خبر ندارند.

۱- هیچ حزب اللهی اختیار زن خودش را ندارد و اختیار زنان حزب اللهی ها در دست ولی مطلق فقیه است؛ یعنی زنان حزب اللهی ها توسط آخوندها هک شده اند.

۲- نیروگاه بوشهر که قرار بود توسط ارباب شمالی شان در طی چند سال ساخته شده و به بهره برداری برسد و اکنون به یک جسد تبدیل شده است؛ در واقع توسط شوهر شمالی حزب اللهی ها هک شده است.

۳- ۴۰ میلیارد دلار رژیم تازی پرستان؛ توسط حکومت چین هک شده است.

۴- دهها میلیارد دلار رژیم اسلامی در جاهای مختلف بلوکه شده و سران رژیم مانند کسانی که به آنها تجاوز شده است از شرم و خجالت از مردم مخفی میکنند. این ثروتهای ملی توسط حکومتهایی نامعلوم هک شده اند.

۵- میلیاردها دلاری که رژیم برای ساختن هلال شیعی هزینه کرده است؛ هک شده است؛ آنهم نه در صفحهٔ مونیتور؛ بلکه در میدانهای نبرد.

۶- موجودیت رژیم شیعی مسلک توسط چین و روسیه هک شده است و این دو کشور؛ رژیم حزب اللهی های تازی پرست را مانند  زن صیغه ای به همدیگر پاس میدهند.

پرسش از حزب اللهی ها:

کجایتان مانده است که هک نشده باشد؟.... شاید فقط پشت گوشتان.




این آنچیزی است که این احمقهای خائن را خوشحال میسازد؛ خائنینی که تمامی تلاششان برای سرپوش گذاشتن بر روی غارت ثروت ملی ایران توسط عده ای اراذل و اوباش وطن فروش صفوی مسلک است.


کژدم

۴ نظر:

  1. جناب کژدم، درود بر شما
    انتشار خبر ورشکستگی بانک های رژیم در این لینک http://kayhanlondon.com/kayhanonline/%DA%A9%DB%8C%D9%87%D8%A7%D9%86/2238
    از سوی فردی به نام جهان شاهی در ۴۸ ساعت قبل از نمایش انتخابات چه معنا و مفهومی دارد و چه تبعاتی در مورد انتخابات و بعد از آن برای رژیم و برای مردم دارد؟ به نظر میاد این جهان شاهی یک فرد بسیار ثروتمند است که تمام هم و غم خود را صرف نابودی رژیم کرده و هیچ هدف دیگری ندارد! دقیقا مانند گربه که برای رضای خدا موش می گیرد! :)) سوال دوم این است که این فرد کیست و چه می کند؟
    بهروز

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بهروز گرامی
      اگر به پیشگفتار جهانشاهی در همین متن نگاهی بیندازید؛ میبینید که این شخص با رفسنجانی رابطه داشته است و این اسناد را برای پیروز شدن حسن روحانی منتشر نموده است. احتمالاً قرار بوده است که اگر رفسنجانی رد صلاحیت نشود؛ این اسناد را برای حمایت از او منتشر کنند. این نشان میدهد که این شخص و ارازل و اوباش گرد آمده درموج سبز و یا کلمه و یا هر جریان دیگر سبز مذهبی؛ به مسائل ملی نگاهی دلال گونه دارند و اسناد رسوایی و ورشکستگی رژیم را بر اساس منافع گروهی خود حفظ و یا منتشر میکنند.تاریخ سند نیز نشان میدهد که در فروردین ماه (۳ ماه پیش) تنظیم شده است و حد اقل ۲ ماهی دست اینها بوده است و در صدد استفادهٔ ابزاری از آن در انتخابات بوده اند.
      اما خود سند نشانگر ورشکستگی مالی رژیم و در نهایت بسته شدن دست رژیم اسلامی از پشتیبانی مالی حرکات نظامی و سیاسی در درون میهن و بویژه در خاورمیانه خواهد شد.

      حذف
  2. درود
    آیا با سقوط ارزش ریال، احتمال شورش گرسنگان و از بین رفتن نظم و کنترل رژیم بر روی جامعه وجود دارد؟ سوال بعدی این است با توجه به وضعیت وخیم مالی رژیم و همچنین ورود آمریکا و غرب به بحران سوریه و احتمالا بعد از سوریه نوبت رژیم اسلامی است سوالی که پیش می آید این است که به راستی رژیم بر روی چه چیزی حساب باز کرده؟ یعنی اینقدر به روسیه در دفاع از حکومت ننگینشان امید بسته اند؟
    بهروز

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما
      گرسنگان در ۳ جهت میتوانند حرکت کنند: ۱- شورش کنند که در این رابطه وجود رهبری رادیکال مورد نیاز است و چنین چیزی در میان نیروهای بشکن و بالا بنداز رژیم وجود ندارد.
      ۲- به سوی غارتگری و جرم و جنایت کشیده شوند.
      ۳- از طرف رژیم در ازای حقوق و آذوقه به استخدام نیروهای بسیج و سپاه در آیند و تبدیل به نیروهای ضد ملی شوند.
      تنها با وجود یک رهبری ثابت قدم با داشتن آرمانهای دموکراتیک است که بخش وسیعی از گرسنگان به آیندهٔ خود امیدوار شده و به جبههٔ انقلاب خواهند پیوست و بدون وجود چنین رهبری؛ اینچنین شورشهایی به شکست می انجامند.
      در رابطه با نوبت جمهوری اسلامی باید بگویم که نوبتش خیلی وقت است که فرا رسیده است و تحریمهای اقتصادی در واقع نوعی بمباران تواناییهای مالی رژیم است و از زمان شروع همکاریهای گستردهٔ نظامی رژیم و نوچهٔ لبنانی اش در جنگ سوریه؛ اکنون رژیم در حال جنگ است؛ اما اکنون این جنگ در سرزمین دیگران انجام میشود و ظاهراً چنین به نظر میرسد که رژیم در صف ایستاده است؛ در حالی که چنین نیست. تواناییهای مالی یک سیستم حکومتی بزرگترین پشتوانهٔ حرکت نظامی آن سیستم هستند. اکنون رژیم حاکم بر ایران هم در عرصهٔ اقتصادی و هم در عرصهٔ نظامی وارد باتلاق شده است.
      رژیم دو راه بیشتر در پیش ندارد:

      ۱- همهٔ داراییهایش را بدهد و تبدیل به گربهٔ ملوس شود.
      ۲- به امید از این ستون تا آن ستون فرج است؛ بجنگد.
      ظاهراً رژیم راه دوم را انتخاب کرده است و روسها بسیار محکمتر از آنچه که در پشت رژیم اسد ایستاده اند؛ از رژیم زنهای صیغه ای شیعه مسلکشان دفاع خواهند کرد و اینکار را تنها و تنها به خاطر جلوگیری از گسترش بحران به کشورهای عضو سازمان شانگهای انجام خواهند داد. روسها با پروژهٔ خاورمیانهٔ بزرگ مشکل استراتژیک دارند و به همین خاطر از رژیم آخوندها به عنوان سربازان میدانی استفاده میکنند.

      حذف