۱۳۹۲ خرداد ۲۹, چهارشنبه

چرا محمد خاتمی شیاد به حسن روحانی تبریک نمیگوید؟

طبق اطلاعاتی که رسیده است؛ محمد خاتمی به نمایندگی از طرف اصلاح طلبان؛ چون اطلاع داشته است که ولی فقیه فرزانه میخواهد حسن روحانی رئیس جمهور شود ولی در کمال استیصال به رای نیاز دارد و به همین خاطر هم از ایرانیانی که حتی به هیکل ولی فقیه نیز نمی رینند؛ نیز تقاضا فرموده بودند که به خاطر کشور (یعنی حفظ نظام) هم که شده به پای صندوقهای رای  بروند؛ از این موقعیت استفاده نموده و در ازای بازی کردن نقش «محلّل» و تقاضا از محمد رضا عارف به کناره گیری به نفع حسن روحانی؛ خواسته هایی داشته است که از طرف حسن روحانی با این خواسته ها موافقت شده بود (مانند آزادی موسوی و کروبی)؛ اما حسن روحانی و ولی وقیح فرزانه بعد از گذشتن خرشان از پل انتخابات. برای محمد خاتمی دلال صفت یک بیلاخ جانانه فرستاده اند. محمد خاتمی نیز به همین دلیل قهر فرموده اند و از تبریک گفتن به حسن روحانی طفره میرود.

باید به محمد خاتمی تازی زاده و تازی پرست گفت که نوش جانت.

کژدم

۳ نظر:

  1. پاسخ‌ها
    1. اول فکر کردم که این نظر را در هرزنامه بگذارم؛ بعد نظرم عوض شد. تا به قول احمدی نژاد ببینیم کجایشان میسوزد؟

      حذف
  2. نا امیدی در سخنان محمد خاتمی موج میزند.http://www.radiofarda.com/content/f4_khatami_support_rohani_promises/25022040.html اینها سخنانی هستند که در وبسایت خاتمی نیز موجود است و بخشی از آنها توسط رادیو فردا گزارش شده است. در پیش از انتخابات نیز خاتمی و رفسنجانی تمامی حرفها خود را به «موافقت رهبری» حواله میدادند. اشارهٔ خاتمی به اینکه مردم از این دولت انتظار معجزه نداشته باشند و همچنین اشاره به نهادهایی که پاسخگوی هیچکس نیستند (البته پاسخگوی خامنه ای هستند) نشان میدهد که خامنه ای در بدترین شرایط ممکن قرار گرفته است و باز هم حاضر نیست که پای مردم بیشتر از مقام «رای دادن» به جاهای دیگی مانند «اظهار نظر و اعمال نظر» کشیده شود. حسن روحانی تا زمان به دست گرفتن سُکان؛ با مجموعه ای از فرامین و داده شدن «الگوهای حرکتی» از سوی دستگاههای عریض و طویل اطلاعاتی-امنیتی-نظامی روبرو خواهد بود. خاتمی خود نیز بهتر از همه میداند که چاره ای به جز سرنگونی رژیم و یا تن دادن به حفظ رژیم اسلامی به جای نمانده است و به همین دلیل اصلاح طلبان را به جبههٔ حفظ نظام و همکاری و پشتیبانی از حسن روحانی دعوت میکند (یعنی پشتیبانی از خامنه ای). سخنان خاتمی نشان میدهد که هیچگونه نشانهٔ « نرم شدگی» از طرف رهبر فرزانه و ایادی او دیده نمیشود. سالی که نکوست از بهارش پیداست.
    درست در پیش از انتخابات بود که اخبار «دست اندازی بیت رهبری» برای به چنگ آوردن نمایندگی انحصاری BMW در صدر اخبار قرار گرفته بودند. دهان این پیر خرفت را تنها خاک گور پر میکند و تا زمانی که زنده اشت؛ اشتهایی سیری ناپذیر دارد.
    خاتمی میداند که هیچ چیزی بدست نخواهد آورد و فرامین لازمه را دریافت کرده است و شما حتی یک کلمه که نشانگر شادی باشد در سخنان او نمی یابید.

    پاسخحذف