۱۳۹۲ اسفند ۲۷, سه‌شنبه

یک خبر مهم در رابطه با هواپیمای ربوده شدهٔ مالزیایی

خبر مهم

یکی از دلایل اخراج رئیس بخش جاسوسی CIA  (آقای جاناتان بنک Jonathan Bank) که مأموریتش بر روی جاسوسی در رابطه با جمهوری اسلامی بوده ناپدید شدن هواپیمای مالزیایی است که به خاطر شیوه های دیکتاتور مآبانهٔ این شخص در این بخش از CIA باعث شده است تا این بخش از سازمان اطلاعاتی آمریکا نتواند در رابطه با هواپیما ربایی مالزی؛ تحقیقات و اطلاعات درستی داشته باشد. ۳ تن از بلندپایگان این بخش از CIA به خاطر روشها و اعمال روش تکروانهٔ رئیس خود اعلام داشته اند که: آیا این «ما» هستیم و یا «تنها او» است؟
اگر این خبر درست باشد؛ هواپیمای مالزیایی با هماهنگی و توسط سازمانهای اطلاعاتی کرهٔ شمالی و ایران و مالزی؛ برای انتقال احتمالی کلاهکهای هسته ای برای رژیم جمهوری اسلامی؛ تحت پوشش مذاکرات هسته ای ۱+۵ انجام گرفته است.
باز هم اگر این خبر و تحلیل آن درست باشند؛ دولت آقای اوباما باید پاسخگوی بسیاری از پرسشها در رابطه با مذاکرات هسته ای با رژیم اسلامی حاکم بر ایران و مخفی کردن بسیاری از مسائل؛ تنها برای ارضای امیال شخصی خود در رابطه با ثبت نام خودش به عنوان حلال مشکلات هسته ای ایران باشد.
منبع خبر «لوس آنجلس تایمز»
تحلیل خبر توسط یکی از منابع اطلاعاتی غربی انجام گرفته است که این اخراج را مستقیماً به ناتوانی این شخص در رهبری دایرهٔ ویژهٔ اطلاعاتی CIA در رابطه با فعالیتهای هسته ای خارج از توافقهای ژنو و بویژه ماجرای هواپیما ربایی بویینگ ۷۷۷ مالزی میداند. این منبع اطلاعاتی مواضع اخیر موشه یعالون (وزیر دفاع اسرائیل) در رابطه با اینکه «اسرائیل باید در رابطه با مسائل هسته ای ایران به آمریکا تکیه نکند؛ زیرا رهبری کنونی آمریکا بسیار ضعیف است» را نشانه ای از رفتار آقای اوباما در چشم پوشی از ماجرای هواپیما ربایی و به هیچ انگاشتن آن میداند. شاید عملیات انتقال پلوتونیم تسلیحاتی و یا کلاهک هسته ای به ایران شکست خورده باشد و به همین دلیل آقای اوباما به خاطر دلال صفتی؛ به راحتی از کنار آن میگذرد. اما اسرائیل از آن نمیگذرد و بر تصمیم خودراسخ تر میشود.

کژدم

۳ نظر:

  1. ما نه تنها می خواهیم انقلابمان را صادر کنیم بلکه می خواهیم کاخ سفید را به حسینیه تبدیل کنیم. که کرده ایم و تبارک الله حسین اباما را در ان نشاندیم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. راستی یادت رفت که بگی؛ کلّهٔ حسین رو کجا گذاشتید؟ احتمالاً سگهای وحشی و کرمها همهٔ وجودش را خوردند آن «مقعد مطهر قلابی» در کربلا هم مشکلی را حل نمیکند..... همانگونه که کرمها حسین را خوردذند
      شماها را نیز خواهند خورد. دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد.

      حذف