۱۳۹۷ اسفند ۲۴, جمعه

پیام به «ری استارتی»ها

آیا از «عارف شاشنده» خسته شده اید؟
یا اینکه همچنان از «شومبولِ حسینی» شیر میخورید؟
آیا میخواهید که کاری کنید که «کارستان» باشد؟
آیا به «ایران» و داشتنِ یک «جامعهٔ پایدار» می اندیشید؟
و یا اینکه میخواهید به «بازیهای مسخره» از نوعِ «آتش زدنِ چند ثانیه ای  درهای مساجد» ادامه دهید؟
آیا تا به حال فکر کرده اید که «عارفِ شاشندهٔ حسینی» مانندِ دستمالِ مستراح از شما استفاده کرده است و پروژهٔ «ری استارت» نیز یک پروژهٔ «دول واپسانی» بوده است؟
آیا میخواهید که «ری استارتیِ واقعی» باشید؟

اگر میخواهید..... ؟؟؟!!!
راه باز است.
«نوشتارهایِ هیجده گانه» راهنمایِ راه هستند.
«نوشتارهایِ  هیجده گانه» پلی به سویِ «ملاقات با آینده» هستند.

آیا «دروغ گویان» و یا «خود فریبان» هستید؟

یا اینکه میخواهید کاری کنید ... «کارِستان»؟

بیایید تا کاری کنیم؛ .... «کارستان»

کژدم

۷ نظر:

  1. یأس و نا امیدی چنان سراپای تمامی باندهایِ رژیم صفوی مسلکها را گرفته است که نمیدانند به کدامین سوراخ دعا بخوانند.
    تمامی بافته هایشان در حالِ پنبه شدن است. «انگل محمّدی گلپایگانی» میگوید که هر هفته هزار نماز جمعه در ایران برگزار میشود. اگر میانگینِ تعداد شرکت کنندگان را در هر یک؛ ۱۰۰۰ نفر بدانیم؛ یعنی فقط یک میلیون نفر در این مراسم شرکت میکنند.
    «درجاتِ نظامی» به بی لیاقت ترین گروهبانها اعظا میکنند؛ .... «پهپاد بازی» به پا میکنند؛ تا به نیروهایِ خود امید پمپاژ کنند.
    از بی پولی به جانِ یکدیگر افتاده و مزدورانِ خود را به بهانهٔ «مبارزه با فساد» سرکیسه میکنند.
    مقدارِ گوشتهایِ وارداتی را با بزرگنمایی های ۱۰ ها برابری به بوق و کرنا میدمند تا مردم را فریب داده و آرام کنند.
    امپراتوریِ انگلِ فرزانه در حالِ رفتن به سویِ «قحطی» است و مردم ایران در آیندهٔ نزدیک باید با گرسنگی دست و پنجه نرم کرده و مانندِ حوثی ها با «لُنگ حمّام» زندگی کنند.
    سخنانِ همهٔ باندهایِ رژیم از آیندهای بسیار تاریک خبر میدهند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کژدم یادته سال 95 هم خیلی داستان به هم می بافتی که ایران قراره شبیه سوریه بشه و جنگ داخلی شهرهای ایارن رو شبیه سوریه می کنه...یا یادت که نرفته سال 94 چه داستانهایی در مورد داعش و فتح بغداد و ... می گفتی....بازهم شروع کردی به داستانسرایی ...اینکه ایران قراره قحطی بیاد..ال بشه...یه کم از گذشته درس یاد بگیر و تندرویی نکن

      حذف
    2. تا به حال شنیده اید که به عنوانِ مثال بگویند که ۴۰۰۰ داعشی را حشد الشّعبی و یا سپاه پاچاهارداران اسیر کرده باشند؟
      بیشترین افرادِ داعش یا توسّط کُردهای عراق و سوریه با حمایت نیروهایِ ائتلاف کشته و دستگیر شده اند و یا توسّط ارتش عراق و سوریه با حمایت هوایی ائتلافِ بین المللی (پس از به رویِ کار آمدنِ ترامپ) و روسیه کشته و اسیر شده اند. چند بار پیشبینی کردم که نیروهای حاجی بادمجان و ارتش عراق؛ توانایی رودر رویی با داعش را ندارد و میترسند که کشته شوند؟
      فقط در ماجرای «الانبار»؛ اوباشانِ حشدالشّعبی بیش از ۷ ماه زمینگیر بودند و جرأت حرکت نداشتند. بعدها نیز برای لاشخوری و غارت مردم میرفتند و کارشان فقط «سُنّی کُشی» و غارتِ خانه ها بود.
      اگر ترامپ و پوتین نبودند؛ حاجی بادمجان برای «محمّد رسول الله دوّم» رختشویی میکرد.
      اگر برخی پیشبینیهای من درست از آب در نیامد؛ به خاطر رفتارِ درستِ روسیه بود. روسها میدانستند که اگر دخالت نکنند؛ این موج به سوی روسیه خواهد رفت. نظر من نیز همین بود که نوک پیکانِ داعش رو به سِمتِ روسیه و چین است.
      تحلیلهایِ من در آن دوره نیز یک سر و گردن از تحلیلهای بسیاری از رسانه هایِ مشهور یک سر و گردن بالاتر بود.
      اگر رژیمِ شیعی ایران به گُه خوردن نیفتد؛ مطمئن باشید که تار و پودِ اقتصادی ایران از هم دریده میشود. هنوز یک سال نگذشته است؛ به اینجا رسیده اید. خدا میداند که در ۶ ماه آینده به کجا برسید؛ زیرا بحرانها تصاعدی رشد میکنند.
      قحطی؛ رشدِ وسیعِ جرائم؛ تشکیل شدنِ گروههای تبه کار؛ شورشهایِ مردمی کمترین دستآوردهایتان در ماههای آینده خواهد بود.

      حذف
    3. کژدم عزیز

      چند روز اخیر ادعا میکردند که ۵۰ هزار راس گوسفند از رومان وارد بندر چابهار کرده‌اند. باید توجه داشت سرانه مصرف گوشت قرمز توسط یک ایرانی یک سوم مصرف جهانی است که میشود ۱۳ کیلوگرم در سال.
      این مقدار ناچیز است و فقط جلوی ابتلا به کمخونی فقر آهن و فلج سیستم عصبی را می‌گیرد(ویتامین های گروه ب مناسب سیستم عصبی در پروتئین گیاهی وجود ندارد).
      این واردات فرضی، کافی نبوده و جوکی بیش نیست. به فرض اینکه خبر راست باشد، جهت تامین آذوقه فرماندهان سپاه و آخوندها انجام گرفته و پس از قصابی وارد سردخانه های سپاه و حوزه های علمیه شده است تا ایام عید را بی کباب سپری نکنند. هر چند با نظر شما موافقم که در این اخبار باید شک کرد و احتمالا اصلا چیزی وارد نشده است.

      حذف
  2. باسلام.جناب کژدم لطفا در مورد جمله « پروژهٔ «ری استارت» نیز یک پروژهٔ «دول واپسانی» بوده است » توضیح بفرمایید . آیا حسینی صرفا یک شارلاتان مستقل هست یا یک مهره همانند روح ا.. زم و یا یک مهره با پشتیبانی سرویسهای امنیتی خارجی ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      حسینی موجودی مثل روح الله زم است و بسیاری را فریب داد. آنهایی نیز که از رویِ صداقت به این جریان پیوستند؛ دستگیر شدند.
      در همان زمان که حرکت ری استارتی ها آغاز شد؛ گفتم که بسیاری از «آتش زدنها» نمایشی هستند .
      برآورد شخصی من این است که فیلمهای آتش زدنها توسط «دول واپسانیها» اجرا و فیلمبرداری شده اند.
      سیّد حسینی نیز با استفاده از همین حرکاتِ نمایشی دلبری میکرد. به حرفهایی که زده است و منشورِ فکری اوست نگاهی بیندازید. آسمان ریسمان می بافت و در دیماهِ ۹۷ نیز به رویِ گرسنگان شاشید. زیرا به احتمالِ بسیار قوی «مهندسینِ پروژه» به او ندا دادند که «فتیله را پایین بکشد» و او با شاشیدن به رویِ مردم آخرین عملیّاتش را انجام داد.
      من اطمینان دارم که «ری استارت» جریانی بود که از طرفِ «دول واپسان» مهندسی شده بود. امّا اینکه «سیّد حسینی» حقوق بگیرشان بود و یا نبود؟!! هنوز مشخّص نیست. امّا حدّ اقل اینکه افسار «سیّد حسینی» مانندِ «روح الله زم» در دستِ «دول واپسان» بود.
      اینرا نیز باید اضافه کُنم که «شما» نیز به یکی از همین «دستگاههای اطّلاعاتی» یکی از باندهای رژیم تعلّق دارید و خودتان را خیلی راحت «لو» میدهید.
      دلیل «لو رفتنِ» موجوداتی مثل شما این است که به سادگی میتوان «ریگِ تویِ کفشتان» را دید.

      حذف
  3. جام زهر دیگری در راه میباشد :cool:

    ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ ۱۳۹۷/۱۲/۲۵

    جابری‌انصاری:
    اگر گفتگوها با اروپا درباره یمن به نتیجه برسد، گفتگو درباره مسائل دیگر را مورد توجه قرار می‌دهیم
    دستیار ارشد وزیر خارجه ایران گفت: صراحتا اعلام کرده‌ایم اگر گفتگوها با 4 کشور اروپایی درباره یمن به نتیجه برسد، گفتگو در ارتباط با مسائل دیگر را نیز مورد توجه قرار خواهیم داد و در مورد آن در سطح ملی تصمیم‌گیری می‌شود.

    پاسخحذف