۱۳۹۷ اسفند ۲۶, یکشنبه

مسابقهٔ هوشِ فنّی برای آشکار کردنِ دروغهای شاخدار

چند روز پیش در بوق و کرنا دمیدند که «سپاه پاچاهارداران» برای ترسانیدنِ دشمنان؛ «مانورِ عظیمِ پهپادهای جنگی» اجرا کرده است.
فیلمهایی که در این رابطه منتشر شد؛ همگی دارای منبعِ تصویری یکسان هستند و تنها فرقشان؛ «ادیت» و «مونتاژِ فیلم» است.
یکی از این فیلمها را مشاهده کنید و بدون شعار گرایی؛ این ادّعاها و  توانایی پهپادها را به نقد بکشید.



کژدم

۲۰ نظر:

  1. اینجوری بهت بگم که ۱- علم میانبر ندارد و تو باید در مرحله اول بتونی هواپیمای سمپاش و آموزشی با قابلیت واقعی پرواز و مانور تولید کنی؛ بعد از این مرحله بتونی روی تکنولوژی اش کار کنی و انقدر از مغز و فکر و علم بهره بگیری و آزمون و خطا کنی تا محصول باکیفیت تر و با تکنولوژی بالاتر عرضه کنی! این دیوثهای متعفن با شو های توخالی و مفت و با مونتاژ فیلم و عکس و افکتهای سینمایی میخوان به این مردم high tech بودن خودشون رو نشون بدن ولی دریغ از تولید بدنه مقاوم و سالم و آلیاژ مناسب یک خودروی کیری دهه ۸۰ میلادی! چه برسه به جنگنده های بدون خلبان! هواپیماهای تخمی و کپی شده تو سوله هایی در حد کهریزک و دورقوزآباد که فقط رنگش رو عوض کردن و به عنوان برترین هواپیماهای شکاری قاهر ۳۱۳ به احمق های خودشون قالب کردن بگیر تا کسشعرهایی مثل زلزال و گه زال و این محصولات کسشعر که یه شبه از کونشون در میارن؛ همه ام میدونن اینا عرضه و توان تولید پوشک بچه و نوار بهداشتی رو ندارن و واردکننده هستن؛ چه برسه به این گنده گوزیهای با تکنولوژی بالا! تا اینجاش بگم که از یک متخصص خبره و با سواد نه حزب اللهی گه مغز اخیرا شنیدم همین RQ170 که هی میگفتن تو آسمون هک کردیم و رو زمین نشوندیم؛ با میلیونها دلار توسط مزدوران طالبانشون از یک پایگاه امریکایی تو افغانستان دزدیده بودن و تو مرز به این کسکش ها تحویل دادن تا تو بوق و کرنا کنن که هک کردیم و از تو آسمون کشوندیم زمین! اینها فقط جنده های و صیغه هاشون رو میتونن رو زمین بخوابونن نه پهپاد آمریکایی رو! تف به هرچی مزدور و آخوند و توله هاشون!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      یک مطلبِ بسیار مهم در کامنت شما بود و آن اینکه «عِلم میانبُر ندارد».
      بسیار شنیده ایم که اوباشانِ شیعه مسلک گفته اند که فلان چیز را یافتیم و «مهندسی معکوس» نمودیم و همهٔ اسرارِ آنرا میدانیم و گامِ بعدی «بومی سازی» است.
      از این روسپی زاده هایِ شیعه مسلک فقط بپرسید که مگر«اتوموبیل پیکان» بیش از ۵۰ سال نیست که «مهندسی معکوس» شده است؟
      چرا اتوموبیلهای کنونی؛ بسیار بدتر از «پیکان» هستند؟
      آیا قطعاتِ پیکان را پس از «مهندسی معکوس» در ایران ساختند؟ و اگر در ایران ساختند؛ آلیاژهایِ قطعاتش را نیز توانستند «مهندسی معکوس» بکنند؟ یا اینکه یا قطعات و یا آلیاژها را وارد نمودند؟
      بقیّهٔ داستانِ «پهپادهای جنگی» و تانکها و «فلّاقها» و «موشکهایِ نقطه زن» نیز از همین قانون پیروی میکنند و کارِ اصلیِ «شرکتهایِ صوری» همین است که قطعات را از دیگر کشورها «بخَرَند» و بسیاری از آنها را به «گا» داده و برخی را در مونتاژهای ناشیانه ای که به اندازهٔ کمتری «آبرو ریزی» هستند به کار برده و در دنیایِ اوهام؛ دنیا را تسخیر کنند. از کسانی که معتقد به «معجزه» هستند؛ بیش از این نمیتوان انتظار داشت.

      حذف
  2. راستش تا اونجا که من اطلاع دارم از نزدیکانمان در صنایع اتومبیل سازی ایران اینها در طراحی یک دیفرانسیل ماشین مونده اند. حالا چگونه پهپاد راه اندازی کرده اند من فقط میتونم بگم از جایی دزدیده یا خریده اند و به اسم خودشون جا زده اند.تازه اگر جنگی صورت بگیره حجم آتش و سرعت تبادل آن مثل سرعت نور در مقابل سرعت صوت هست واین مگسهای اینها هیچ تاثیری در آن جنگ احتمالی نخواهد داشت. اینها حتا برای عربستان هم دیگه تهدید نیستند چه رسد برای اسراییل.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      اگر شعاعِ نقطه را ۱۰ کیلومتر تعریف کنید؛ هم موشکهایشان نقطه زن هستند و هم پهپادهایشان. امّا اگر نقطه را به شعاع ۵ متر تعریف کنید ...
      بقیّهٔ داستان را خودتان میتوانید بفهمید.

      حذف
  3. کژدم عزیز

    اینها زیر کپی RQ170 بمب بستن! این هواپیما برای شنود طراحی شده حتی برای شناسایی کاربرد چندانی نداشته. بمب افکن که اصلا نیست، این بمبها مگر از مقوا باشند که این بیچاره بتواند همراه خودش ببرد.
    مدل دیگری در تصاویر بود، پهبادهای متعدد و کوتوله ثانیه ۱۳ و ۱۴ درون سوله که سربازان کنارش ایستاده اند با پهباد ثانیه ۱۸ یکی نیست و این آخری غول و گنده شده است که از سوله بیرونش میاورند. پهپادهای اولی آنقدر کوتوله هستند که روی پایه سبز مشابه منقل گذاشته اند.
    در ثانیه ۲۳ یک پاسدار خر در حال کنترول پهپاد با کنترول دستی هواپیمای ماکت دیده میشود اینها باید از یک اتاق کنترول مدیریت شوند احتمالا این اسباب بازیها را فقط با دید مستقیم میتوان کنترول کرد. بنابراین هیچ سیستم هدایت را دور و کنترول شبانه ندارند. ثانیه ۴۸ این صدای پهپاد نیست صدای بمب افگن است پهپاد باید بی صدا باشد.
    به نظر من در این فیلم ۳ تا ۴ پهپاد واقعی وجود داشت که اندازه درست داشتند و اینها را میتوانند از چین خریده باشند. همینها هم برای پرواز به دید مستقیم نیاز داشتند و بر خلاف نمونه های مدرن توانایی پرتاب موشک نداشتند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوکچه گرامی
      به بخشهای انفجاری اهداف نگاهی بیندازید. آیا قبل از انفجار چیزی را مشاهده میکنید که به هدف اصابت کرده باشد؟
      آیا کسی که قادر است به پهپاد دوربین وصل کند؛ چرا بر بمبها دوربین وصل نکرده است؟
      بقیّهٔ بر رسیهایِ تیزبینانهٔ شما درست هستند.
      امّا اینکه چند پهپادواقعیِ جنگی در میانِ آنها وجود دارد که شاید از «چین خریده باشند»؛ بر حماقتِ «حاجی بادمجان میرزا قاسمیِ ذوالفقار نشان» می افزاید.
      این پهپادهایِ ادّعایی «بمب افکن» هستند. یعنی اینکه باید تقریباً بالایِ سَرِ هدف پرواز کنند تا بمبها را بیندازند.
      اینگونه پهپادها به هیچ دردی نمیخورند؛ مگر آنکه بزرگیِ هدف به اندازهٔ تهران و اصفهان و تبریز باشد.
      نتیجه آنکه:
      پس چرا این همه بی آبرویی را به نمایشِ میگذارند؟
      آیا میخواهند آمریکا واسرائیل را تهدید کنند؟
      همه میدانند که آمریکا و اسرائیل حتّی از تعدادِ زگیلها و خالهای دُورِ کُسِ زنِ «حاجی بادمجان آریو برزن» نیز خبر دارند.
      لذا همهٔ این :کُس کَلک بازیها مصرفِ داخلی دارد.

      حذف
    2. خوکچه گرامی به درستی اشاره کردند که این پهپادها توانایی شلّیک موشک ندارند. این پهپادها حتّی توانایی حمل مسلسلهای سنگین را نیز ندارند. زیرا به تکنولوژی پیشرفته تری نیاز دارد.
      این مسائل را نمیتوان کشفیّات منحصر به فردِ کژدم و خوکچه گذاشت؛ زیرا آن بی شرفهایی که این محصولات را تولید میکنند نیز میدانند که ایرادِ کار در کجا و یا کجاها است؟
      برخیها مانندِ «حسین آرین» تلاش میکنند که در گزارشهایِ خود این تلاشها را ارزشمند جلوه دهند؛ این تلاشهای تبلیغاتی میخواهند بگویند که «هنوز اوّلِ راه است» و اینکه رژیمِ شیعی هنوز حرفی برای گفتن ندارد؛ نشانهٔ «شکستهای پی در پی نیست؛ بلکه نشانهٔ تلاشهای پی در پی است».
      اینگونه منطقِ تحلیلی را باید «ارج گذاری برایِ اختراعِ چرخ» نامید. موجوداتی مانندِ «حسین آرین» تلاش میکنند که بگویند: «رژیم میخواهد پیشرفت کُند امّا این امپریالیستهایِ مادر به خطا نمیگذارند».
      امّا در تصویرِ بزرگ میبینیم که «کُپی کاریِ ناشیانه و نئاندرتالی» را نمیتوان تلاش برای پیشرفت به حساب آورد.
      هر زمان که دیدید «قطعه سازانِ ایران» توانستند برایِ تولیدِ قطعاتِ BMW و Benz کنترات بگیرند؛ یک نشانهٔ واقعی از پیشرفت خواهد بود.
      امّا حتّی قطعه سازانِ داخلیِ ایران نیز چنین تلاشهایی از خود بروز نمیدهند. چه رَسَد به سازمانهایِ «بخور بخور» و رانت خوارِ حکومتی.
      همهٔ فعّالانِ شبه سیاسیِ ایران چه در داخل و یا خارج از ایران؛ به «امیر کبیر» به عنوانِ نخستین بنیانگذارِ دانشگاه در ایران نگاه می کنند. در حالی که قطعاتِ این پازل با همدیگر خوانایی ندارند. چگونه میشود که «مدرسهٔ استانداردِ ابتدایی و دبیرستان» نداشته باشی و ناگهان مانندِ «سوپرمن» به قلّهٔ «دانشگاه» پرواز کُنی؟
      اگر بگویی که امیر کبیر هیچ پوخی نبوده است؛ خواهند گفت که به تاریخِ ایران توهین نکن. در حالی که اگر ایران تاریخی علمی داشت؛ این آمریکایی ها بودند که از رویِ محصولاتِ ایرانی؛ کُپی سازی میکردند.
      لذا کثافتکاریهایِ پهپادیِ سپاهِ پاچاهارداران؛ هیچگونه ارزشی برای «افتخار کردن» ندارند. حتّی در ردیفِ «تلاشهایِ تکنولوژیک و علمی» نیز نیستند تا بتوان گفت: «کاچی بِه از هیچّی».
      آنچه که یکی از استراتژیهایِ مهمّ حاکمیتِ کثیفِ شیعی است اینکه میخواهند همیشه در سطح رسانه های داخلی و بین المللی به هر شکلی که باشد؛ در صدر خبرها باشند.
      وظیفهٔ اپوزیسیون این است که آرزوهایِ خبریِ رژیم را بر آورده سازد و این بیشرفها را با مطرح نمودنِ «ناتوانیهایِ رژیم» در صدرِ اخبار نگه دارد. یعنی اینکه رژیم را به صورتی واقع گرایانه و مبتنی بر کارکردهایِ فوتوشاپیِ رژیم؛ «تحقیر» کنند. تا رژیمِ شیعی به عنوانِ «تحقیر شدگان» در صدر خبرها قرار گیرند.
      ماجراهایِ «موشکی» و «پهپادی» و «اتمی» را باید
      نوعی از تولیدِ «امامزاده هایِ شفابخشِ علمی» تلقّی نمود.
      «موشکهایِ شفابخش»؛ «بمبِ اتمی شفابخش»؛ «قایقهایِ تندرو شفابخش»؛ و اخیراً «:پهپادهایِ شفابخش»....
      تمامی تلاشهایِ رژیم در این سمت و سو است. به همین خاطر نیز؛ نه موشکِ نقطه زن دارند و نَه جنگندهٔ مافوقِ صوت.
      امّا «امامزاده های مقدّسِ علمی» تولید میکنند تا همیشه در صدرِ اخبار قرار گرفته و «مقتدر» دیده شوند. امّا خودشان نیز میدانند که هیچ «پُخی» نیستند.

      حذف
  4. کژدم عزیز

    حق با شماست، باید قبل از اصابت فرضی هدف سالم دیده شود، سپس روی موشک دوربین باشد و بعد جریان کامل قبل اصابت تا انهدام هدف دیده شود. نمایش دقیقش را بارها در فیلمهایی که ارتش سایر کشورها به اشتراک گذاشته‌اند دیده‌ایم.
    شاید این بدبختها در استفاده از سوخوها و تام کتهای قدیمی نیز مشکل دارند... این دو سه تایی که خریده اند نوعی بمب افکن نیمه اتوماتیک😂 هستند، میخواهند از اینها بجای بمب افکنهای مستهلک استفاده کنند. این حلبی ها در جنگ مدرن به هیچ دردی نمیخورد چون تا بالای هدف نرسند کاربردی ندارند.
    همانطور که گفتید عملیات برای نمایش است و گرنه یک نیروی پدر مادر دار با پهپاد مانور نمیدهد، مشخص است مملکت نیروی هوایی درستی ندارد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوکچه گرامی
      اگر این نمایشهای سپاهِ پاچاهارداران تویِ پاچهٔ حزبلبلی ها فرو رَوَد؛ اشکالی ندارد. زیرا حزبلبلیها و سبز اللّهی ها سوراخهایِ گشادی برایِ پذیرشِ «لویه هایِ ۱۰ اینچیِ پیشرفتهای تکنولوژیک در سایهٔ اسلامِ شیعی» را دارند و «آخ» هم نخواهند گفت.
      شیعیان میگویند که «محمّد» پیامبرِ اسلام است. یعنی «بزرگتریبن مقامِ دینی» است.... امّا از آن طرف میگویند که «محمّد» بدونِ «شفاعتِ علی» به بهشت نخواهد رفت.
      یعنی اینکه یک «هوادارِ احمق = علی» مقامش از «شارِع» بالاتر است.
      آیا «محمّد» حق ندارد که به الله بگوید:

      «هِی ... کُس کِش ... اگر قرار است که افسارِ من دستِ علی باشد .... چرا او را به پیامبری بر نگزیدی؟»
      تشیّع یک مذهبِ من در آوردی و جعلی است که در آن «کرّه الاغ = علی» بر «تولید کننده و رهبرش = محمّد» جلوتر افتاده و تعیینِ جایگاهِ پیامبر نیز با خدا نیست؛ بلکه با «علی» است.
      حال «علی» کجاست؟ «حسین» کجاست؟ .....
      هیچ جا ... امّا علی و حسین که حتّی جسدی ندارند و گورهایشان قلّابی است.... صدها هزار زیارت کننده دارند.
      آیا اینچنین الاغهایی را نمیتوان با یک «قاقالیِ قلّابی» فریب داد؟
      پهپاد بازی ... پیشکِش.

      حذف
    2. ریشهٔ همهٔ این دروغها را میتوان در فرقهٔ من در آوردی شیعه پیدا کرد.
      به همین روسپی زاده ها «سروش و گنجی و بنی صدر» و «ملّی مذهبی ها» نگاه کنید. گویی که نافِ همهٔ شان را با «کُس شعر» و «دروغ» بریده اند.
      به «مجاهدینِ خلقِ کمونیستِ شیعه مسلک» نگاه کنید که «تثبیت و مشروعیّتِ برده داری در قرآنِ کژیم» را نادیده گرفته و از «حکومتِ اسلامی و عَلَویِ مستضعفین» سخن میگویند.
      آیا حتّی یک اثر کوچک از «شرافت» در این موجودات پیدا میکنید؟
      زمانی که فرامینِ «اللهِ خودشان» را تحریف و «تفسیر» میکنند آیا به جُز «پهپاد بازی» چیزی برایِ ارائه کردن دارند؟
      ریشهٔ همهٔ این دروغ پردازیها را به سادگی میتوان در ایدئولوژی و فرقهٔ کثیفِ شیعی پیدا نمود. نیازی به تحقیقاتِ علمی نیست.

      حذف
    3. یکی از مهمّترین مسائلی که برایِ یک دگرگونیِ ریشه ای در ایران به آن نیاز داریم؛ «شرافتِ اجباری» است.
      قوانینِ «شرافت اجباری» میتواند حتّی مسئلهٔ «رانندگی» را نیز به سادگی حلّ کُنَد.
      ساکنینِ ایران هنوز در عصرِ «الاغ رانیِ دورانِ قاجاریه» زندگی میکنند. یک «الاغ رانِ قاجاری» هیچ درکی از لیبرالیسم و دموکراسی نمیتواند داشته باشد. امّا ماجرایِ «چوبِ تَر و گاو و خَر» را به سادگی می فهمد.
      کسی که با «دیسیپلین» آشنا نباشد؛ لیاقتِ «لیبرالیسم» و «دموکراسی» را نیز ندارد.
      تنها چیزی که میتواند ساکنینِ ایران را یک گام به سویِ فهمیدنِ «دموکراسی» هدایت کُند؛ ... «شرافتِ اجباری» است.
      «شرافتِ اجباری» در آغاز عینِ «دیکتاتوریِ مثبت» است و پس از چند سال تمرین؛ به «شرافتِ طبیعی» تبدیل خواهد شد.
      زمانی که «شرافت» به موضوعی طبیعی تبدیل شد؛
      «دیسیپلین» در جامعه نهادینه میشود.
      نهادینه شدنِ «دیسیپلین» میتواند درکی واقع گرایانه از «لیبرالیسم» و «دموکراسی» را به ارمغان بیاورد و زمانی که به این نقطه رسیدیم؛ «زایش» و «آفرینشِ» و پیشرفت آغاز می گردد.
      وَ گرنه سخن گفتن از «دموکراسی» برایِ موجوداتِ ساکنِ ایران؛ مانندِ خواندنِ «سورهٔ یاسین» در گوشِ «خر» است که شنیده و فهمیده نخواهد شد.

      حذف
    4. یکی از بهترین تحلیل ها در مورد مردم ایران ! عالییی

      حذف
    5. مردم ژاپن و چین و کره و تبّت دارایِ «دیسیپلینِ طبیعی» شده اند.
      آیینِ «شینتو» (ناسیونالیسمِ ژاپنی) که بر اساسِ «بوشیدو» (بودیسمِ جنگاوران) بنا نهاده شده است؛ «دیسیپلین» را در عمیق ترین ناحیهٔ روانیِ مردم ژاپن نهادینه کرده است.
      مردمَ چین نیز بر اساسِ آموزه های «بودایی» و «تائوئیتی» (آیینِ شمنی) و سپس «مائوئیستی» به شدّت «دیسیپلین» شده اند و به یکسان برای دَرکِ «دیکتاتوری» و قوانینِ «دموکراتیک» آمادگی دارند.
      مردمانِ کره نیز به خاطرِ داشتنِ چنین پشتوانهٔ فرهنگی؛ تقریباً به همان سیاق رفتار میکنند. زیرا «دیسیپلینِ چندین هزار ساله» به آنها آموخته است که خروج از «دیسیپلین» یعنی «آنارشی» و «آنارشی» یعنی: «مرگِ زندگیِ اجتماعی».
      ساکنینِ ایران هرگز زیرِ سایهٔ هیچ قانونِ یکسان نزیسته اند؛ لذا «آنارشیسم» در عمقِ «روانِ ایرانی» نهادینه شده است.
      نَه میتوانند ناسیونالیست باشند و نه میتوانند کمونیست شوند.
      یکی از از وظایفِ سنگینِ حاکمیّتِ نوینِ ایران؛ «نهادینه کردنِ دیسیپلین» در «روح و روانِ ساکنینِ ایران» است و نباید به مزخرفاتِ سازمانهایِ حقوقِ بشری که بر اساسِ مُدِلهای «رشد و توسعه» در کشورهایِ اروپایی و آمریکا بنا شده است؛ اهمیّت دهند.
      من میدانم که با «دهاتیِ بی سواد» و یا «دانش آموخته» چگونه میتوان واردِ بحث شد و «ضرورتِ دیسیپلین» را به آنها آموخت.
      بسیاری از «دانش آموختگانِ ایران» همچنان مانندِ «گاوهای وحشی» عمل میکنند. گویی که «فیزیک» فقط «فیزیک» و ریاضیّات فقط «ریاضیات» هستند و هیچ ربطی به «دیسیپلین» ندارند و «دیسیپلین» را در حوزهٔ «علومِ انسانی» قرار داده و از آن «دیکتاتوری» استخراج میکنند.

      حذف
    6. «دیسیپلین» فقط یک مسئلهٔ «مدنی و اجتماعی» نیست.
      ویدیویی را که منتشر کردم؛ نشان میدهد که این ویدیو یک «آنارشی کامل» است و هیچگونه رابطهٔ منطقی میانِ تصاویرِ آن وجود ندارد. به همین دلیل است که آنرا «سَرِ هم بندی شده» و «بخیه کاری» میدانیم و اوباشانی را که ادّعا میکنند که «رزمایشِ پهپادی» انجام داده اند را «مادر جنده هایِ دروغگو» میدانیم.

      حذف
  5. حرف دل منو زدی

    هر روز میبینم که ایرانی ها چقدر از ماتحت گشاد هستن

    میبینی در حالیکه 5 متر جلوتر جای پارک خالی هست ولی طرف دوبله به طرز فجیعی پارک که نه ماشین رو عین گاو دهاتش ول کرده رفته
    این صحنه ها رو به کرات میبینم و ناراحت میشم که این آدم چرا اینطوری هست. این براحتی درست نمیشه.
    بهش چیزی میگی هم عین گاو فقط نگاه میکنه و یعنی برام مهم نیست.

    خلاصه ایرانی ها گشاد گشاد هستن و کاملا طرز تفکر دهاتی و دیمی و بی نظمی تو نهاد همه ایرانی ها هست.
    اگه همین نظم تو ایرانی ها نهادینه میشد خیلی از مشکلاتمون حل میشد

    چرا مثال رانندگی رو زدم؟ چون رانندگی شاید مهترین فاکتور هست که شخصیت انسانها رو نشون میده

    مغزی که از کودکی برای نظم و قانون تربیت نشده باشه باید با چوب بالای سر و همزمان آموزش مداوم اصلاح بشه.

    از طرفی آیکیوی ایرانی هم اینقدر پایین هست که بخودی خود نمیتونه خودش رو آموزش بده و یاد بگیره.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس جان
      من حرفِ دلِ شما را نزدم. این رژیم و تحمّلِ وجودِ آن بسیار شبیه رانندگیِ ساکنین ایران است. اینهمه لودگی و بی بند و باری؛ ضامنِ بقایِ این رژیم است.
      اگر «بی بند و باری» (آنارشیسم) از زندگیِ ساکنینِ ایران حذف شود و «دیسیپلین» جایِ آنرا بگیرد؛ هیچ حاکمیتی نمیتواند «بی بند و بار» عمل کُند.هیچکس نمیتواند درجه هایِ نظامی را مانندِ «نقل و نبات» میانِ «کیر لیسهایی مانندِ حاجی بادمجان میرزا قاسمی» تقسیم کُند.

      حذف
  6. جناب کؤدم به نکات جالبی اشاره کردین
    یک رمان وجود داره.اگه دوستان اهل کتاب هستند مطالعه کنند
    اسمش سالار مگس ها هستش...
    چند بار باید خوندش

    پاسخحذف
  7. بادرود خدمت صدای بادها.. روز نو شما (نوروز) مبارک و شاد باد.. موفق تر از گذشته باشید..

    پاسخحذف
  8. با درود و شادباش نوروز باستانی بر کژدم گرامی و دیکر ایرانیان. نوروزتان پیروز

    ایرانی در غربت

    پاسخحذف
  9. اندازه ی هواپیما با اندازه بمبی که از آن بیرون می آید هم خوانی ندارد!
    یک تانک فلاق دیگر.

    پاسخحذف