۱۳۹۲ اسفند ۱۹, دوشنبه

خاک بر سرشان






فکر نکنید که این محمد جواد ظریف است که خایه های نداشته را اینچنین مانند سگی که در درگاه به انتظار تکه استخوانی است میمالد.....
این شخص تصویر خامنه ای جاکش در آیینهٔ «دولت امام حسن» است.
ذلت را در دستهای بسته و لبخند نوکر مآبانهٔ ظریف میبینید؟ این همان خامنه ای است....
حزبلبلیهای ... اشتباه نکنید... این همان تشیع است که وقتی تبدیل به «امام حسن خایه مال» میشود چنین رفتاری از خود نشان میدهد.

آیا نمایندهٔ خامنه ای فرزانه به درگاه مبارک «اشتون» اینگونه نماز میخواند؟ این خندهٔ مسخره چیست؟ دیپلماسی «امام حسن» خاک بر سر شده است که «لعن پدرش علی» را برای داشتن سفرهٔ رنگین پذیرفت؟






چرا این حکومت شیعی صفوی اینهمه کثیف است؟ تا به حال دیده اید که حتی مقامات ارتره و یا بورکینافاسو هم چنین ذلتی از خود نشان دهند؟


کژدم

۴ نظر:

  1. لکه‌ها و رطوبتی که به ریش و سیبیل در حال حاضر از نوع حزب اللهی ظریف چسبیده نشان می‌دهد که در حال انجام کار دیگری نیز بوده است (ببخشید بیشتر از این دیگر نمی‌شود موشکافی کرد) احتمالا روحانی در حال جویا شدن از میزان رضایت خانم اشتون از سرویسهایی است که به او داده شده...
    آریو

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آریو گرامی
      این محمد جواد ظریف نیست .... این همان امام حسین کربلاست که گاهی امام حسن و گاهی امام خمینی و گاهی امام رضایی که از اسهال و استفراغ به درک واصل شد ... و گاهی به شریعتمداری و نجفی مرعشی و گلپایگانی و بروجردی و سیستانی تبدیل میشود... همه سر و ته یک کرباسند و برای نان و بوقلمون و خربزه و زن همهٰ شرافت خود را به حراج گذاشتند و میگذارند.

      حذف
  2. منظورت را از خط قرمز و فلشی که کشیدی روی عکس نفهمیدم کژدم گرامی- اکبر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اکبر گرامی

      منظورم فقط دقت کردن خوانندگان به گردن کج و قیافهٔ «برده وار و نئشهٔ» خامنه ای است که در پشت نقاب ظریف به درگاه اشتون نماز میخواند و البه با دستهای بسته (مانند اهل تسنن) و شیعیان تنها در ایام حج اجازه دارند که بدینگونه نماز بخوانند.
      معنی این عکس و کمان و فلش این است که خانم اشتون قبلهٔ (کعبه) خامنه ای است و هر چه از پروردگار رسد نیکوست.....
      هر چه کند او کند خامنه ای چه تواند کرد؟

      حذف