۱۳۹۰ آبان ۴, چهارشنبه

خبر مهم نظامی دیگر که در هیاهو گم و گور شد

سپاه پاسداران صفوی نوین؛ بعد از مدتها گریه و زاری و دخیل بستن به بارگاه مقدس و کبریایی « کرملین» ( مانند زمان قاجاریه) از تب و تاب و جلزّ و ولزّ افتاد. مخترعین بزرگ سپاه پاسداران؛ این دفعه فرصت نیافتند تا این « اختراع بزرگ بومی » را اعلام کنند و روسها پیشدستی نموده و فروش آنرا اعلام نمودند. فروش سیستم  جنگ الکترونیکی و تدافعی « آوتوبازا» که میتواند به طور همزمان ۶۰ مهاجم هوایی را شناسایی نموده و آنها را منحرف سازد؛ یکی از پیشرفته ترین سیستمهای جنگ الکترونیک و هشداردهندهٔ روسی است. اما مسئله این است که این سیستم؛ طبیعتاً  باید بخشی از سیستم  بازدارنده بزرگتر باشد و گرنه؛ خرید چنین سیستم ناقصی مانند خریدن « ماشهٔ تفنگ» بدون لوله و گلوله است. البته روسها بازیهای زیادی در کشو میزشان دارند و این یکی از آنهاست.
سپاه پاسداران؛ دیگر از اختراعات پی در پی خسته شده است و طبق اخبار منابع اطلاعاتی غرب؛ یکی از این اختراعات که سپاه پاسداران آنرا « جانشین بومی اس ۳۰۰ » نامید؛ گویا در هیر و ویر « لیبی» از انقلابیون وطن پرست و ضد دیکتاتوری لیبی؛ به طور قاچاقی خریداری شد و توسط سپاه قدس و حزب الله لبنان؛ به « سودان» ارسال گردید و قرار بود که بعد از مدت کوتاهی اختراع شده و به تولید انبوه برسد. اما گویا آنهایی که این اختراع  بومی ایران اسلامی را به سپاه پاسداران «میرزا قَشَم شَم» فروخته بودند؛ اطلاعاتش را هم به اسرائیل فروخته بودند. به همین دلیل این اختراع بومی در زیر خاکهای سودان؛ در حال خاک خوردن است و از ترس بمباران شدن توسط « طیراً ابابیل یهودی مسلک» بیرون آورده نمیشوند. سیستم پیشرفتهٔ « آوتوبازا» با اینکه موشکها را منحرف میکند؛ اما این موشکها بالاخره حتی اگر منحرف هم که بشوند؛ بازهم بالاخره باید به یک جایی بخورند و برای همیشه در آسمان نخواهند ماند. خدا را چه دیدی؟ شاید همه شان بخورند به پادگانهای سپاه؟!!
مسئله این است که سیستمهای هوشمند؛ با وارد شدن « نانو تکنولوژی» دیگر آنچنان قابل اعتماد نیستند. جنگنده ای که از آمریکا و یا فرانسه خریداری شود؛ اهداف « ناتو» را دوست قلمداد میکنند و به سوی آنها شلیک نمیکنند و اگر شما « پشم » بخرید بهتر از این است که پولتان را برای خرید چنین تجهیزاتی هدر بدهید؛ مگر آنکه با آن بلوک؛ پیمان استراتژیک دفاعی داشته باشید. ترکیه نیز اخیراً تمامی جنگنده های خود را که توسط اسرائیل « بهینه سازی» شده بودند را به شرکتی دیگر واگذار نمود تا برنامه های نرم افزاری آنرا تغییر دهند. اما « نانو ماشین» قابل پاک کردن و برنامه ریزی دوباره نیست؛ بلکه یک سخت افزار مستقل و « خوابیده» است که در زمان لازم بیدار شده و همه چیز را به هم میریزد و تمامی سیستم تبدیل به آهن پاره میشود. اما زمانی که رژیم اسلامی؛ به درجهٔ  استیصال «عروج» نموده است؛ راهی به جز « فرود آمدن» و به زمین گرم خوردن برایش نمیماند.
« میرزا قَشَم شَم فرزانه» هنوز نمیفهمد که از دست دادن دژ استراتژیک « هلال شیعی»؛ به خودی خود بیش از دهها بمب اتمی قدرت دارد تا آنها را به قعر دوزخ بفرستد و چنگ زدن به خس و خاشاک دردی را دوا نخواهد نمود.

کژدم

۷ نظر:

  1. دوست گرامی امکانش نام این سیستم رو به لاتین هم بنویسید

    پاسخحذف
  2. نام سیستم جنگ الکترونیکی و هشداردهندهٔ روسی :

    AVTOBAZA

    پاسخحذف
  3. چرا سیستم دفاع موشکی صیاد ِ شهاب ِیا زهرا ِ شاهین ِاس 200 بومی شده و مرصاد رو که بومی ساخت ایران هستن رو اضاضفه نمیکنی امریکا از ترس ان جرئت حمله هوایی به اسران رو نداره
    یکم تو سایت های خبری خود کشورهای غربی یا سایت های اشتراک ویدیوی نمیری نگاه کنی یاشاید بی سوادی نمی تونی بخونی

    پاسخحذف
  4. احمق پس نذرات رو بلوکه میکنی

    پاسخحذف
  5. سایتت هیچ بینندهای نداره
    منم اتفاقی اومدم دیدم گوه اضافی خوردی گفتم حالیت کنم دنیا دست کیه

    پاسخحذف
  6. علکی وقت خودتون رو تلف نکنید
    میدونید مردم ایران کجا میرن خبرهای خودشون رو نگاه میکنن
    یک سر به سایت اپارات برو میبینی چقدر بیننده داره
    خوردین به پیسی منافقین

    پاسخحذف