۱۳۹۰ تیر ۲, پنجشنبه

پاسخی کوتاه به فحشها

وقتی با ارائهٔ سند و دلیل میگویم که « سبز مذهبی» در حال جفتگیری با خامنه ای است؛ بعضی ها خیلی ناراحت شدند. این هم یک نمونهٔ دیگر که منجر به بسته شدن موقت نشریهٔ حزب الله شد ( اینجا ). آقایان « سبز اللهی ها» میتوانند بگویند که چرا « توده نفتی ها»  اینقدر عاشق چشم و ابروی « سبز مذهبی» است و چرا اینقدر دوست دارد که رهبر فرزانه به «سبزاللهی» ها بپیوندد؟ آیا توده ایها چون «ارواح عمّهٔ شان» مثلاً سوسیالیست هستند و در دورهٔ خمینی و بعد هم خاتمی بلوچستان و کردستان و خوزستان و یاخچی آبادها همه گلستان شدند هوادار خط امام و دوران طلایی امام است؟ اینها که گفتم هنوز اول کار است. حالا بازهم فحش بدین. نترسین سانسور نمیکنم.

کژدم

۲ نظر:

  1. کژدم جان اینو بخون که خیلی جالبه!

    http://feedproxy.google.com/~r/Digarban/~3/5DzOBq4VPwA/1441

    پاسخحذف
  2. این مطلب را خواندم؛ تشکر. مسئله اینه که بخش ولایت فقیهیها در پی جذب سبز مذهبی اند و فکر میکنند که سبز مذهبی؛ همهٔ جنبش است. در حالی سبز مذهبی بخش بسیار کوچکی است که با اطلاع از وجود اپوزیسیون خاموش میخواست آنها را به نفع خود به میدان بیاورد و اپوزیسیون ایرانخواه نیز میخواست به بهانهٔ « رای من کو؟» حرف دلش را بزند.اما از سوی دیگر یک اتفاقی در حال افتادن است ک یک عده ای راه افتاده اند و به بهانهٔ انتقاد از دولت؛ چنان تعریفهایی از مشائی میکنند که بیشتر جنبهٔ تبلیغ دارد تا انتقاد. از طرف دیگر خامنه ای هم یک عروسک جدید « باربی خامنه ای» را به بازار فرستاده است که بزند روی دست « صفوی نوین». این « باربی» اسمش « نوریزاد» است که کم مانده از خودمختاری برای کردستان هم حرف بزند؛ تا یک نوع گرایش از نوع سوم به وجود بیاورد تا « اهل تسنن» را که به هیچ وجه از جنبش سبز دفاع نکردند را به میدان بکشاند و از رای آنها برای مقابله با « صفوی نوین» استفاده کند. اما مردم آذربایجان و کردستان و بلوچستان و خوزستان و ترکمن صحرا؛ فریب اصلاح طلبان را نخوردند؛ و فریب « نوریزاد» را هم نخواهند خورد. نوریزاد بیرون آمده است که « شلتاق» کند. حالا « عمدالدین باقی» هم آمده است که بازی دیگری را شروع کند و هدف ولی فقیح در مجموع « تکه پاره» کردن آرای مردم است تا رای دندانگیری به « صفوی نوین» نرسد. اما هنوز نفهمیده اند که مردم کردستان به احزاب کرد و فراخوان آنها وفادارند و به میدان نخواهند آمد. اساساً آنهایی که به جنبش سبز نپیوستند؛ عطای حرکتهای اسلامی را به لقایش بخشیده اند. حتی برای صفوی نوین نیز بسیار سخت خواهد بود که نظر آنان را جلب کند. مردم هنوز « تلّ سیب زمینی کنار خیابان» را به شعارهای حپروتی افرادی از قبیل نوریزاد و عماد الدین باقی؛ ترجیح خواهند داد. باور نمیکنی؟ بنشین تا وقتش برسد.
    آنچه که هنوز مغز کوچک سبز مذهبی به آن پی نبرده است این است که؛ خامنه ای با رویاندن « نوریزادها و عمادالدین باقی ها و دوختور خزعلی ها» در حال به حاشیه بردن کروبی و موسوی است و اکنون در حال « لیدر تراشی» برای « سبز مذهبی» است. باز هم اگر باور نمیکنی بنشین و تماشا بکن.
    اساساً ضخامت استخوان جمجمهٔ سبز مذهبی و حزب اللهی ها؛ تقریباً ۱۰ سانتیمتر است؛ لذا اگر از شعاع داخلی یک جمجمهٔ معمولی ۱۰ سانتیمتر کم کنی؛ حجم مغز آنها را میتوانی بدست بیاوری.

    پاسخحذف