۱۳۹۰ تیر ۲, پنجشنبه

شیوهٔ اندازه گیری حجم مغز «سبز مذهبی» و « حزب اللهی»

برای اندازه گیری یک « مغز» مذهبی « مقلد» روش ریاضی بسیار ساده ای وجود دارد که بعد از توضیح کیفیت کارکرد اینگونه مغزها به آن نیز خواهم پرداخت. مغز مذهبی بوجود آورندهٔ « ذهن مذهبی» است که فرمول عمومی کارکرد آن این است : « شتر سرخ موی امّ المؤمنین عایشه + چند کیلو فضلهٔ تازهٔ مربوطه + بوی بخارات مربوطه + نئشهٔ عرفانی + عروج = رسیدن به بهشت موعود » یعنی کافی است که شما یک « شتر مقدس» و یا یک شتر سوار مقدس برای یک «ذهن مذهبی» درست کنید و ببینید که چگونه طبق فرمول به بهشت میرسند و در طول مسیر نیز خواهید دید که چگونه رگهای گردن و پیشانی شان برای دفاع از شتر و یا شتر سوار باد میکند.
مسئله این است که بخش ولایت فقیهیها در پی جذب سبز مذهبی اند و فکر میکنند که سبز مذهبی؛ همهٔ جنبش است. در حالی که سبز مذهبی بخش بسیار کوچکی است که با اطلاع از وجود اپوزیسیون خاموش؛ میخواست آنها را به نفع خود به میدان بیاورد و اپوزیسیون «دموکراسی خواه و ایران خواه » نیز میخواست به بهانهٔ « رای من کو؟» حرف دلش را بزند. اما آزادیخواهان یک اشتباه بزرگ انجام دادند و آن اینکه « دودول و تیغ » را دادند دست سبز مذهبی تا « ختنه» اش کند. آنها هم طوری ختنه کردند که جنبش  از فرط خونریزی و درد شدید به حالت اغما رفت. حالا کار به جایی رسیده است که هیچ آزادیخواهی حاضر نیست بار دیگر « دودولش» را به دست سبز مذهبی بدهد و اگر هم اینکار را بکند؛ حتماً تیغ را به آنها نخواهد داد. 
اکنون تعداد « دلّاک» ها زیادشده است  و هر کدامشان نیز یک تیغ دستشان گرفته اند و دنبال مشتری میگردند. صدای داد و بیدادها مثل میدان تره بار شده است و اتفاقاتی عجیب در حال افتادن است. یک عده ای راه افتاده اند و به بهانهٔ انتقاد از دولت؛ چنان تعریفهایی از مشائی میکنند که بیشتر جنبهٔ تبلیغ دارد تا انتقاد. از طرف دیگر خامنه ای هم یک عروسک جدید « باربی خامنه ای» را به بازار فرستاده است که بزند روی دست « صفوی نوین». این « باربی» اسمش « نوریزاد» است که کم مانده از خودمختاری برای کردستان هم حرف بزند؛ تا یک نوع گرایش از نوع سوم به وجود بیاورد تا « اهل تسنن» را که به هیچ وجه از جنبش سبز دفاع نکردند را به میدان بکشاند و از رای آنها برای مقابله با « صفوی نوین» استفاده کند. اما مردم آذربایجان و کردستان و بلوچستان و خوزستان و ترکمن صحرا؛ فریب اصلاح طلبان را نخوردند؛ و فریب « نوریزاد» را هم نخواهند خورد. نوریزاد بیرون آمده است که « شلتاق» کند. حالا « عمادالدین باقی» هم آمده است که بازی دیگری را شروع کند ولی تاکنون حرفهای شاعرانه اش را شروع نکرده است. هدف ولی وقیح در مجموع « تکه پاره» کردن آرای مردم است تا رای دندانگیری به « صفوی نوین» نرسد. اما هنوز نفهمیده اند که مردم کردستان به احزاب کرد و فراخوان آنها وفادارند و به میدان نخواهند آمد. اساساً آنهایی که به جنبش سبز نپیوستند؛ عطای حرکتهای اسلامی را به لقایش بخشیده اند. حتی برای صفوی نوین نیز بسیار سخت خواهد بود که نظر آنان را جلب کند. مردمان شیعه مسلک نیز هنوز « تلّ سیب زمینی کنار خیابان» را به شعارهای حپروتی افرادی از قبیل نوریزاد و عماد الدین باقی؛ ترجیح خواهند داد. باور نمیکنید؟ بنشینید تا وقتش برسد. 
آنچه که هنوز مغز کوچک سبز مذهبی به آن پی نبرده است این است که؛ خامنه ای با رویاندن « نوریزادها و عمادالدین باقی ها و دوختور خزعلی ها» در حال به حاشیه بردن کروبی و موسوی است و اکنون در حال « لیدر تراشی» برای « سبز مذهبی» است. ( شتر مقدس و شتر سوار مقدس )باز هم اگر باور نمیکنید بنشینید و تماشا کنید.

فرمول اندازه گیری حجم مغز «سبز مذهبی» و «حزب اللهی»  :

اساساً ضخامت استخوان جمجمهٔ سبز مذهبی و حزب اللهی ها؛ تقریباً ۱۰ سانتیمتر است؛ لذا اگر از شعاع داخلی یک جمجمهٔ معمولی ۱۰ سانتیمتر کم کنی؛ حجم مغز آنها را میتوانی بدست بیاوری.

کژدم 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر