۱۳۹۰ خرداد ۳۱, سه‌شنبه

بوی گند میاد...شما هم میشنوید؟

«نوری زاد» که اول مداح خامنه ای بود و سپس منتقد دوآتشه شد؟؟!! و تمامی حملاتش به طورمستقیم متوجه خامنه ای بود؛ ناگهان آزاد شد. از آنطرف خاتمی گفت که رهبر فرزانه به خاطر ظلمی که به او شده است « ندا» و « سهراب » را ببخشد که به او ظلم کردند؛ حتی خانواده هایشان را هم ببخشد که اینچنین بچه هایی را بزرگ کردند. مردم بلوچستان و کردستان و کپر نشینها را ببخشد که سرزمینشان را شیعه گری به برهوت تبدیل کرده است. سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی نیز از « آشتی ملی» صحبت میکند. پشت بند آن «روزینامهٔ» اعتماد منتشر میشود و مسعود بهنود که از دوستان « سوروس» و ژنرال سازگارا است میگوید که این روزینامه چون خیلی حرفه ای عمل کرده است توانست خود را تا آخر حفظ کند و حالا هم اولین روزینامه است که دوباره منتشر میشود. ناگهان عماد الدین باقی هم که تمامی انتقادات تند و تیزش متوجه خامنه ای بود نیز آزاد میشود.
آیا بوی گند به مشامتان میرسد؟.... هنوز نه؟
اگه یک کوچه را تصور کنید که قپّه قپّه در هر قدم  آن ریده اند و «راهنمای مسیر» ترسیم کرده اند؛ باید بدانید که چه خبر است؟
اصلاح طلبان و رهبر فرزانه در حال « جفتگیری» هستند و اینهایی که میبینید « بچه های حاصله» از این جفتگیری اند. اگر مدتی هم به همین ترتیب پیش برود دیگر از دست « قپّه های گه» نمیتوان در کوچه قدم گذاشت و باید پاورچین؛ پاورچین راه رفت.
پیشتر ها گفته بودم که « سبز مذهبی» همانهایی هستند که ۲۰ سال پیش پیراهنهایشان را روی شلوارشان می انداختند؛ همان بچه بسیجی هایی که با « کلت» توی دانشگاه می آمدند. حالا هم چون « آلاف علوف» بهشان پیشنهاد شده؛ پشت در « بیت رهبری» توی صف ایستاده اند که به ترتیب وارد شده و شلوار مبارکشان را «تا اندازهٔ لازم برای جفتگیری» پایین بکشند و کوچه را رنگین تر سازند.
سبز مذهبی عاشق ولایت فقیه است و نمیتواند بدون ولی فقیه « حامله» شود. چون معمولاً دو حیوان باید « همجنس» باشند تابتوانند جفتگیری  کرده و محصول بدهند.
« صفوی نوین» هم برنامه هایی برای « گندزدایی کوچه ها» خواهد داشت. احتمال میدهم « اکبر گنجی» نقش گندزدایی را به عهده بگیرد.  

کژدم


۴ نظر:

  1. بسیار موافقم کژدم جان. به یاد بیار زمانی که اوج درگیری احمدی نژاد با اصولگراها بود یهو خبر بیرون امدن کروبی از خانه اش به سمت بیمارستان مثل نقل و نبات توسط رسانه های محافظه کار منتشر شد. بعدشم که زن کروبی اومد یک مصاحبه کرد. یاد ول کردن سگ برای بو کشیدن و چنگ و دندان نشان دادن به دزد و دوباره بستنش به درخت افتادم. احتمالا اگه احمدی نژاد بازم شلوغ کنه اینبار موسوی رو یک سر میارن بیرون میبرن بیمارستان بعد دوباره می بندنش به درخت!

    پاسخحذف
  2. فقط خفه شو
    همین

    پاسخحذف
  3. بچه کونی، عجب قلم خوبی داری.
    خیلی خوب نوشتی

    پاسخحذف