۱۳۹۰ شهریور ۲۰, یکشنبه

شوخی با «الله» و« یهوه» و « شپش»

تصاویرخیالی که از « مسیح مقدس» میبینید که پدرش در آسمانهاست و یا تصاویر خیالی بی چهره ای که از امامان و پیغمبر مسلمانان میبینید که در «هالهٔ نور» غرق شده اند و مثل خورشید میدرخشند؛ با یک « تصور حقیقی » از آنها کاملاً در هم میشکند.
فکر نکنید که مسیح مقدس که پدرش در آسمانهاست؛ شبیه « برد پیت» بوده است. اصلاً از این چیزها خبری نیست. مسیح مقدس که پدر او در آسمانها بود هرگز نمیدانست که پسرش را « شپشها» میخورند. « یهوه» به مسیح و « موسی» خیلی چیزها یاد میداد که اصلاً به درد « زندگی بهتر» نخورده اند؛ اما هرگز به آنها « وحی» نکرد که « د.د.ت» و یا صابون و یا پودر رختشویی بسازند و مردم را از شرّ « شپش ها » برهانند.موسی که رود نیل را میشکافت و عصایش اژدها میشد و حتی « الله» هم آنرا تایید کرده است؛ یک مرد « شپشو » بود. بعضی ها میگویند که همه اش تقصیر « نوح» بوده است که یک جفت از این موجودات خونخوار خارش آور را نجات داد؛ اما بعضی از دانشمندان و فلاسفهٔ دینی که در مراکز دینی مسیحیت و یهودیت و اسلام مثل « پشگل» ریخته اند میگویند که « نوح» هرگز تقصیری نداشته است؛ زیرا او نیز یک مرد شپشو بود که ۹۰۰ سال تمام زجر کشید و از دست این موجود عاصی شده بود و به ناچار شپش ها را در بدن خود به درون کشتی حمل کرده است.
حال تصور کنید که « الله» و « یهوه» که شب و روز مشغول فرو کردن « وحی» و « الهام» به تمامی سوراخهای موسی و عیسی و محمد و حسن و حسین و فاطمه و .... بوده اند حتی به این درد « خارش آور» آنان توجه ننمودند. تصور کنید که زمانی که محمد عبایش را روی سرش میکشید و ادای « غشی ها» را در می آورد که مثلاً به او وحی میشود؛ در زیر عبا به خاراندن « خایه هایش» مشغول بوده است. یا تصور کنید که نوح حد اقل ۲۰ سال از عمر ۹۰۰ ساله اش را تنها به خارانیدن سر و کون و خایه هایش مشغول بوده است. البته میتوانید جعفر صادق را هم درحال خاراندن خایه هایش بر سر نماز جماعت را هم تصور کنید. در مورد فاطمه و عایشه و خدیجه و زینب و یا مریم باکره « مادر خدا » نیز میتوانید از  «قدرت تخیل »خود استفاده کنید که کجاهایشان را میخارانیده اند؟!!  زیرا طبق احادیث معتبر در « صحیح بخاری » و « بحار الانوار مجلسی» و کتاب « تلمود» این پنج موجود آخر خایه نداشته اند و تحقیقات علمی اخیر نیز که بعد از« رنسانس » به وقوع پیوسته است؛  صحت این احادیث را ثابت کرده است. زیرا قبل از رنسانس هیچ کس نمیدانست که این موجودات خایه دارند و یا ندارند و جعفر صادق نیز گفته بود که هر کاری که با این موجودات میکنید بکنید ولی نگاه نکنید چون چشمتان کور میشود و گویا محمد نیز چنین فرمایشی داشته اند که البته بر اساس « وحی» و الهام بوده است. دانشمندان و محققین « الازهر» معتقدند که فرمایشات محمد و جعفر صادق بر اساس « تجربهٔ شخصی» بوده است و از ناراحتی « کور رنگی ناگهانی» رنج می برده اند.

معادلهٔ ریاضی : اگر ۱۲۴۰۰۰ پیغمبرو دهها هزار مقدس و معصوم و قدیس و عارف داشته باشیم که البته همگی جزو موجودات « شپشو» بوده اند. در مجموع چه مقدار از زمان را برای خارندن سر و بدن و خایه هایشان صرف کرده اند؟

کژدم

۲ نظر:

  1. http://www.lezan.net/larwseahelaklasarynusraeaala.aspx

    در این سایت نوشتە کە روی تخمهای یک مرغ نوشتە شدە اللە.
    سایت بە زبان کردیست. ولی میگە توی روسیە این اتفاق افتادە.
    اللە کارش بە جایی رسیدە کە روی تخم یک مرگ در یک روستای دور افتادە روسیە برای خودش تبلیغ کنە؟

    پاسخحذف
  2. با هرکی میخواهی شوخی کنی بمن با این اله نکن یک کیر تو دهنی هست که شوخی سرش نمیشه یک هو دیدی سوسک شدی در کل ظرفیت شوخی نداره یک شمشیر هم داره هر روز دوبار میکنه توی ماتحت انبیا بخصوی ابراهیم ع تا بفهمند که کی رییس هست اما یک تخمی داره اندازه خود مقام ولایت هست درست اندازه همین ولایت اله ببخش و بخور یا بخور ببخش

    پاسخحذف