۱۳۹۰ خرداد ۵, پنجشنبه

رحمت به کفن دزد قدیم

میگویند که در زمانی پیش از این مردی میزیسته است که شغل شریفش کفن دزدی بوده است و پسری داشته است بسیار « فرزانه»؛ که بعد از مرگ پدر به همان شغل پدر روی آورد. اما شیوهٔ جدیدی در کار خود ابداع کرد که شهرهٔ عام و خاص شد و شیوهٔ جدید آن بود که بعد از دزدیدن کفن مردگان؛ پنبه از سوراخ ماتحت  مردگان خارج نموده و تکّه چوب کلفتی را به جای آن «می کاشت». کار او چنان بالا گرفت که تمامی عزاداران به پدرش رحمت میفرستادند و میگفتند :  «رحمت به کفن دزد قدیم». تا اینکه بر قضا کفن دزد « فرزانه» را عسس ها گرفتار نموده و در استنطاق از او پرسیدند که این چه حیلتی بود که بر مردگان روا میداشتی؟ کفن دزد فرزانه در پاسخ گفت که پدرش بر او وصیت کرده بود که کاری کند که مردم بر روحش رحمت فرستند.
این حکایت را از این نظر نقل نمودم؛ که در آن حکمتی عجیب نهفته است که میتواند به داد « ولی فقیه فرزانه» برسد. یعنی اینکه این حکایت جنبهٔ کاربردی دارد؛ و آن اینکه در ۵۰۰ سال اخیر دو نفر « امام زمان» از ایران ظهور کرده اند که اولی « شاه اسماعیل اول صفوی» بود و دیگری « سید علی محمد باب» و گویا یک نفر هم در افغانستان ظهور فرموده بودند که نامشان « احمد قادیانی» بوده است. اولی توانست  اکثریت سنّی های ایران را به ضرب چماق و تبرزین قزلباشان به آیین حقّهٔ شیعه دعوت نماید و از این روی نام « شیعه های صفوی» بر زبانها جاری شد. دومی چون سلطان نبود و چوب و چماق هم نداشت در میدان دارایی تبریز تیرباران شد. سومی نیز توانست برای خود هواداران زیادی دست و پا کند که به « قادیانی ها» و یا « احمدیّه» مشهورند. اما هر سه تن از این امام زمانها یک وجه مشترک بسیار مهم دارند و آن اینکه : هر سه نفرشان مرده اند و لذا بی خطر هستند ( مانند کفن دزد قدیم ). اما آن امام زمان جدیدی که در حال آمدن است « زنده» است و میتواند بسیار خطرناک باشد ( مثل کفن دزد جدید)؛ و چه بسا شیوه های ابداعی جدیدی داشته باشد که از آن «تکّه چوب» هم بسیار « کلفت تر » باشد و چه بسا « زنده» و «مرده» را به یک « چوب کلف تر» براند. لذا از روی خیرخواهی از آستان مبارک « ولی امر فرزانه» مسئلت دارم که تمامی « علمای اعلام» و « قطبهای اسلام» را در مجلسی جمع نمایند و از « تاییدات الهی» خود مدد جویند و یکی از این سه نفر « کفن دزد قدیم» را به مقام « ولایت عصر» مزیّن فرموده و جان و مال و ناموس تمامی « علمای اسلام» را از شرّ « کفن دزد جدید» و زخم « چوب بسیار کلفت » او برهانند. از علمای اعلام نیز تقاضا دارم که از وحشت « چوب کلفت شب اوّل قبر» به عتبات عالیات فرار نکنند. زیرا که « کفن دزد جدید» صاحب کرامات است و میتواند « طیّ الارض» کند و « چوب» را در هدف قرار دهد. به حضرت آیت الله سیستانی نیز تلگرام بفرستید که آگاه باشند. 
من آنچه شرط بلاغ و هدایت بود گفتم؛ حال این شما و آن انتخاب میان « چوب بسیار کلفت» و « امام زمان مردهٔ بی آزار». حال خود دانید. والسلام علی من اتبع الهدی.

بندهٔ حقیر  : الکژدم



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر