۱۳۹۰ اردیبهشت ۳۰, جمعه

سوریّهٔ خونین و شعار « آزادی» در کنار شعار « الحرّیه»

امروز در سوریه؛ جمعه از گونه ای دیگر است. امروز فراخوان تظاهرات را «کردستان» صادر کرده است. کردستان محروم؛ کردستانی که مردمانش حتی از داشتن شناسنامه سوری محروم بودند و « شهروند سوریه» به شمار نمی آمدند. میگویند که ترکهای عثمانی با سرنگونی «خاندان اسد» مخالفند. حق هم دارند .... زیرا با فروریختن ستون استراتژیک « هلال شیعی» ( حاکمیت سوریه).؛ کردستان یک گام بلند دیگر به سوی « کشور کردستان» بر خواهد داشت. گامی دیگر برای برخاستن از خاکستر ۱۴۰۰ سالهٔ تازیان و تازی پرستان. ترکهای عثمانی با سرنگونی رژیم منحوس و کثیف « اسلامی» در ایران نیز مخالفند؛ حق هم دارند ... زیرا با سرنگونی رژیم « تازی پرستان»؛ ایرانیان به هویت ملی خود باز خواهند گشت و ترکهای عثمانی باید یا  نوع برخوردشان با « کردستان» را تغییر دهند و یا دست از آن بشویند.
امروز برای نخستین بار میتوانم بگویم که شمارش معکوس برای سرنگونی خانودهٔ کثیف اسد آغاز شد. امروز ساکنین عرب « سوریه» که سالهای سال تحت تاثیر تبلیغات رژیم کثیف بعثی سوریه؛ از کردستان می هراسیدند؛ واژهٔ « آزادی» را با کلمهٔ « الحرّیه» در کنار هم نهادند و دشمن مشترک را به چالش کشیدند.
در سوریّه امروز روز « ماد» هاست. در سوریّه امروز روز بنیانگزاران نخستین پادشاهی ایرانیان است. نخستین پادشاهی ایرانیان نه « هخامنشیان» بلکه « مادها» بودند.
امروز در سوریّه روز « ایران» است. امروز در سوریّه روز آغاز فرو ریختن  دژ «هلال شیعی» است.
امروز بر تمامی « آریایی» ها خجسته باد.

کژدم

۱ نظر:

  1. اگر عرب و اروپا و آفریقا ووو برای خودشون اتحادیه من درآوردی درست می کنند، ما آریای ها هم اتحادیه آریای ها را دوباره به جهان هدیه می کنیم. زنده باد ایران بزرگ.

    پاسخحذف