۱۳۹۲ شهریور ۱۳, چهارشنبه

قاسم سلیمانی قهرمان در مجلس خبرگان

قتل عام اعضای غیر مسلح سازمان مجاهدین خلق در پایگاه اشرف توسط مزدوران رژیم با اسم جعلی «فرزندان انتفاضهٔ شعبانیه» که خود نشان از همکاری حکومت شیعی و کثیف عراق در این جنایت دارد و از طرف قاسم سلیمانی قهرمان به عملیاتی مهم تر از عملیات مرصاد تشبیه شده است شباهت زیادی به حرکت مذبوحانهٔ بشار اسد در صدور فرمان حملهٔ شیمیایی به «غوطهٔ شرقی» را دارد. اگر اشتباه نکرده باشم؛ این دومین بار در طی ۷ ماه گذشته است که قاسم سلیمانی برای دادن گزارش به مجلس خبرگان میرود و پیش از آن چنین سابقهٔ گزارش دهی وجود نداشته است. گذشته از مزخرفاتی که بر اساس گزارش خبرگزاری فارس به نقل از یکی از اعضای بی نام و نشان این مجلس داده شده است؛ حضور قاسم سلیمانی در این جمع و گزارش قتل عام  حدود ۵۰ نفر از بازماندگان یکصد نفر افراد غیر مسلح و در محاصرهٔ  پایگاه اشرف و پیش از آن صدور بیانیهٔ سپاه پاسداران رشید اسلام در همان رابطه؛ نشانگر این مسئله است که رژیم اسلامی؛ برای روحیه دادن به حزب اللهی ها و اینکه نشان دهند هنوز تواناییهای زیادی دارند انجام گرفته است. بقیهٔ گزارشی که به نقل از سلیمانی گزارش شده است؛ نیازی به حضور او در این جمع نداشته و همان سخنان تکراری پیشین آنهاست که زمانی «حماس» و پیروزی آنها و اکنون نیز «بشار اسد» و حماسهٔ حزب بعث را در بوق تبلیغاتی میدمند. آنچه که ظاهراً به نظر میرسد؛ شاخکهای اطلاعاتی رژیم از گسترش «ریزش نیرو» به هراس افتاده است. و میدانند که پس از آغاز حملهٔ نظامی به سوریه نوبت حمل و نقل «لاشه های گندیدهٔ سپاهیان اسلام» فرا خواهد رسید و با تلفات فکری و ذهنی که در مسیر ۸ سالهٔ گذشته و انتخابات مهندسی شدهٔ اخیر بوجود آمده است؛  پاییز دیگری آغاز شده و شکستهای مفتضاحانهٔ آتی سپاه افسانه ای قدس و حزب الله لبنان در سوریه و لبنان منجر به «برگ ریزان» وسیعی خواهد شد.
سناریوی موازی و محتمل دیگر این است که در آستانهٔ سفر حسن روحانی به آمریکا و اظهار «عطش» او در رابطه با دیدار با وزیر امور خارجهٔ دولت فخیمهٔ انگلیس. سپاه پاسداران و قاسم سلیمانی قهرمان با قتل عام اعضای مجاهدین خلق و صدور بیانیهٔ رسمی خواسته اند  به انگلستان و هر کشور غربی بگویند که «حسن روحانی هیچ پُخی نیست» و هواداران بدبخت و احمق و فلک زدهٔ «رنگ بنفش» هم همان «خس و خاشاک» هستند که این بار به عنوان عمله و اکرهٔ مجانی (حتی دریغ از یک ساندیس) برای ظاهر سازی در انتخابات از آنها استفاده شد.
رهبر احمق فرزانه گویا نمیخواهد بفهمد که حسن روحانی با این کثافتکاری رسمی با چه رویی میخواهد به عنوان «رئیس دولت» با مقامات غربی سخن بگوید؟ مگر حد اقل انتظار (در عرف تعریف شدهٔ دیپلماتیک) از یک رئیس دولت؛ این نیست که نیروی نظامی به دستور او دست به عملیات میزند؟ و اگر این دستور از جاهای دیگر صادر شده است؛ پس حسن روحانی چکاره است؟ دلقک است؟ مترسک است؟؟... چه ارزشی دارد که کسی به سخنرانی یک عروسک خیمه شب بازی در سازمان ملل کمترین ارزشی قائل شود؟ و  آقای ویلیام هیگ وقت خودش را با صحبت کردن با یک مترسک تلف کند؟
اما اگر من میتوانم ببینم و بفهمم که معنی واقعی این حرکات این است که این رژیم دچار «بحران رهبری» است؛ کشورهای غربی بسیار دقیق تر و با ذکر جزئیات این مسئله را میدانند و میفهمند و لزومی به این حرکت مذبوحانهٔ سپاه پاسداران برای قتل عام اعضای سازمان مجاهدین نبود و قاسم سلیمانی احمق دچار اشتباه محاسباتی بزرگی شده است که در ماههای آینده با نتایج سنگین آن روبرو خواهد شد. قاسم سلیمانی هنوز به زمین سفت نشاشیده است و در جنگ ۳۳ روزه با اینکه اسرائیلیها به هیکلش ریدند؛ هنوزاز خود فریبی و رویای پیروزی در جنگ ۳۳ روزه بیرون نیامده است و همچنان فکر میکند که ماجرای سوریه هم مثل عراق است که با پخش پول و سلاح میان شیعه ها و سنی ها و القاعده به کشتار شیعه ها و سنی ها پرداخت و آش را شور کرد. همچنین نفهمیده است که آنزمان سال ۲۰۰۳ بود و  اکنون ۲۰۱۳ است و بسیاری از معادلات در سطح بین المللی عوض شده اند و تجربیات نبردهای عراق ۱۰ سال است که در مراکز مطالعات نظامی غرب زیر و رو میشوند و قاسم سلیمانی و سپاه قدس و حزب الله لبنان و شیعیان عراقی و افغانی با «دعوت غیر مستقیم»  استراتژیستهای غربی و بازیگران منطقه ای به باتلاق سوریه رفته اند و دعوای سوریه بر سر لحاف آخوندهای حاکم بر ایران است. مشکل احمقها این است که هرگز نمیتوانند بفهمند.

کژدم

۲۲ نظر:

  1. مرگ بر اعرا ب و عربپرستان نظام اسلامى و حکومت عرب عراق که همنژادن ما ايرانيان را کشتند.



    بدبختهايى مجاهد بچه مسلمان عرب پرست که سي سال است در کشور عربى دشمن نژادى مردم ايرانى با اعراب پليد همکارى کرديد خاک گورحسين را بر سرتان ماليديد و مرام کثيف عربپرستى اسلام را هنوز سرلوحه عقايد پوسيدهتان نگه داشته ايد و آن هم ازرهبرتان مريم چارقتچى و مسعودرجوى وطنفروش که شما بدبختهاى 50-60 ساله را براى شهيد سازى در زندان اشرف نگه داشتند.....

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این نژادی که شما برایش سینه چاک میکنید؛ در اعتقاد به «آیین تباهی» بدتر از تازیان (تازی از نظر من به مفهوم عرب نیست) هستند. این نژادی که شما از آن سخن میگویید؛ سرشان را تا شانه هایشان در کون آخوندها فرو برده اند و از آنجا ارتزاق فکری میکنند و حد اکثر اینکه از این سوراخ به آن سوراخ دیگر (منظور سوراخ آخوند) میروند. یک روز خمینی....روز دیگر خامنه ای... یا رفسنجانی....یا منتظری....یا خاتمی و اخیراً نیز سرشان را در «سورلخ بنفش» فرو کرده اند.
      نتیجه نیز بهتر از «سید رضا دیبا» و «مجاهدین خلق» و «گل سرخی» و حزب توده و فرخ نگهدار نخواهد بود.
      شما یا عرق زیاد خورده اید و یا اینکه «شعار دانتان» زیادی پر شده است و باید به هر حال حرفی میزدید. چیزی به نام «نژاد آریایی» وجود ندارد. میلیونها مردم عرب زبان در درون ایران و در کشورهای همسایه زندگی میکنند که اگر ایرانیان سرشان را از سوراخهای رنگارنگ آخوندها بیرون آورند؛ در فردای پس از جمهوری ننگین اسلامی میتوانند با آنها در اتحادیه ای منطقه ای برای ساختن آینده ای بهتر برای مردم خاورمیانه مشارکت اقتصادی و سیاسی داشته باشند.
      در ضمن این تنها مسعود رجوی نیست که وطن فروش است؛ خامنه ای و اکثریت مردم ایران و تقریباً ۹۰ در صد نیروهایی که خودشان را اپوزیسیون مینامند نیز با شغل شریف وطن فروشی زندگی میکنند. البته هر کدامشان به رنگی مختلف.
      پیشنهاد من این است که پیش از نوشتن کامنت از خوردن ودکا و چاشنی های حرارت زا استفاده نکنید.

      حذف
  2. كژدم عزيز.
    فكر ميكنم شيرازه كار از دست آخوندها به تمامي درآمده و آنچه را كه جهت حفاظت از خودشان و نظام فاسدشان به نام سپاه پاسداران ساخته بودند بلاي جانشان شده است.
    موضع گيريها و سخنان اخير باند رفسنجاني-روحاني كه با تاييد كامل رهبر به سوراخ خزيده و ارباب انگليسي شان آغاز شد و حتي به جايي رسيد كه سبب درخواست انگليس از آمريكا جهت اخذ مجوز جهت مذاكره با ايران بر سر سوريه گرديد با اقدام بخش برونمرزي سپاه يكسره به لجن كشيده شد.
    اين كار قهرمانانه سپاه!!!! كه با حمله به حدود صدنفر پناهنده بي پناه غيرمسلح و كشتن هفتاد انسان بيگناه كه فريب خوردگاني بيش نبودند انجام گرفت تمامي رشته هاي كفتار و كوسه و روباه را نقش برآب نمود و بهترين فرصت را در اختيار عربستان و اسرائيل نهاد كه بر عقيده خود مبني بر خطرناك بودن و دروغگو بودن ايران تاكيد دارند و در ضمن عراق و مالكي را نيز در هدف قرار داد.
    اين عمل قهرمانانه!!!! بيش از پيش مويد دخالت ايران در كشتار مردم سوريه و عراق و لبنان است و به نظرم نيز اين جماعت كه همه چيز را از دست رفته مي بينند چاره اي جز ماجراجوييهاي اين چناني ندارند.
    اينها خواستند كه با اين حمله به غرب نشان دهند كه دست بالا را در عراق دارند و قادر به انجام هركاري در اين كشور هستند وليكن نتيجه معكوس شده و جالب است كه در سخنان چند روز اخير هيگل و كري و بسياري از سناتورهاي آمريكايي به خطر ايران بيشتر توجه ميشود تا خطر اسد.
    به قول هيگل تغيير نقشه خاورميانه آغاز شده و مسلما پس از اجلاس اخير جي 20 شاهد وقايع مهمي خواهيم بود.
    سخنان اخير پوتين و دستور خروج سريع اتباع روسيه از سوريه و دستور عدم سفر اتباع كشورهاي غربي و عربي به لبنان و تغيير لايحه پيشنهادي اوباما به مجلس نمايندگان به انجام عملياتي شصت روزه كه تا نود روز قابل تمديد است و اعلام اخير اوباما مبني بر حمايت لجستيكي از ارتش آزاد و ... و... و... نشانگر برنامه ايست كه نه تنها براي سوريه بلكه براي حزب الله نيز در حال تدارك است.
    رفتن اسد چه با فشار روسيه و چه با فشار نظامي قطعي است و پس از آن شاهد سقوط دومينو وار حزب الله و حماس و عراق مالكي و سرانجام نظامي خواهيم بود كه افتخار فرمانده سپاهش كشتن مشتي انسان بخت برگشته بي دفاع آنهم بروي تخت بيمارستان بوده است.
    نجاتي براي اين رژيم متصور نيست و اگر اين ملت به خواب رفته به خود نيايد آينده اي بهتر از عراق و سوريه را نخواهد داشت.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آیندهٔ ایران؛ اگر ایرانیان از خواب بیدار نشوند بسیار تیره تر از سوریه و عراق خواهد بود.

      حذف
  3. بسم الله الرحمن الرحیم
    شما مشتی ارازل و اوباش پایتان را ازگلیمتان درازتر کرده اید و خیال می کنید که ما فرزندان نظام مقدس جمهوری اسلامی خوابیم و نمی بینینیم که شما دشمنان ما قصد نابودی ما را دارید؟ چشم و گوش و جان همه بچه شیعیان به نظر امام خامنه ای است پس به خود بیایید و نه برای ما دردسر شوید نه برای خودتان.
    اون دنیا جواب پیغمبر رو چی میخواهید بدهید؟ این سکوت ما فقط بخاطر سرورمون سید علی است وگرنه تمام شما را مانند رهبرتان فتح الله منوچهری فولادوند معروف به فرود فولادوند به جهنم می فرستادیم . از صبر ما سوء استفاده نکنید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما نیز بهتر است به جای اینکه ما را تهدید کنید؛ بهتر است به سوریه بروید و از «مقعد مطهر» زینب دفاع کنید. بهشت و حور و جویهای شراب در انتظارتان است. بگذارید این میلیاردها دلار (اختلاسها) را هم «آخوندهای مظلوم» بخورند.
      پهن شتر عایشه بدم خدمتتون؟ میگن بوی بهشت میده.
      با یک استکان شاش محمد چطوری؟ میگویند که هرکی بخوره هرگز گرسنه نمیشه.

      حذف
  4. حاج حسین بهتر است این کافران را به امام زمان (عج) آقا و سرورمان بسپاریم. شهادت ارزوی ماست. طبق روايات و اسناد تاريخي بروز جنگ در منطقه خاور ميانه در اخرالزمان اجتناب ناپذير است وبعد از ان ان شالله امام زمان ظهور خواهند كرد
    الان ما ذر بهترين موقعيت هستيم بايد حماقت امريكا را به فال نيك گرفت و به سوي قدس حركت كرد ان شالله

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. احتمالاً شما هم «حاج حسن» و یا «حاج محسن» تشریف دارید. من با نظر شما موافقم بهتره دوتایی دست در دست هم بروید سوریه گل بچینید. آقا امام زمان هم در حال بیرون آمدن از چاه است و فقط مشکلش این است که هی سرش را از چاه بیرون می آورد و میبیند که وضعیت خراب است و دوباره به ته چاه پناه میبرد.

      حذف
  5. اینجا به جد به این نانجیب ها و مرتدین و دشمنان خاندان عصمت و طهارت هشدار می دهیم از سعه صدر رهبری و مردم سوء استفاده نکنند،اگر مورد گذشت قرار گرفته اند و کسی کاری به کارشان ندارد ،باعث نمی شود فکر کنند می توانند به فتنه گری خود ادامه دهند. باطل وجود شما را احاطه كرده و رو به ضعف و زوال هستید. بهتر است به خود ایید .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مثل اینکه شما هم «ودکای مبارک» سر کشیده اید؟

      حذف
  6. تا سایه امام خامنه ای بر سر امت شیعه هست چه با ک جزء بی آبرویی بیشتر سهمی نخواهید برد حالا هرچقدر تلاش کنید.
    لبيك يا خامنه اي انشالله خدا تمام مرتدین و مهاربین و دشمنان اسلام رو نابود كنه .

    پاسخحذف
  7. حاج حسین و حسن و محسن و تمام تخم و ترکه تازی خوب ترسیده اید؟ مانند عفير (الاغ) رسول الله زنباز پاهاتون تو گِل گیر کرده. بهتره شماها بیدار شوید و به ایرانییت خود برگردید.

    پاسخحذف
  8. مذاکرات فشردۀ ایران و غرب برای برکناری اسد بدون جنگ! نگاهی بسخنان هاشمی.

    http://dalghakirani.blogspot.co.uk/2013/09/blog-post_4.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما

      مطلب را خواندم و دو کامنت نیز گذاشتم. متاسفانه صاحب وبلاگ هنوز به آنچه که رژیم اسلامی در بارهٔ خودش ادعا میکند؛ باورمند است و این باور شالودهٔ تحلیلی است که ارائه داده اند.

      حذف
  9. خدا همهمان را عاقبت بخیر کند

    پاسخحذف
  10. حاج حسن و حاج محسن.
    چرا بیخود عصبانی شده اید و قرار گذاشته اید که قهرمان بازی و عشق به ولایتتان را با حمله به مشتی وبلاگ نویس و کامنت نویس که اسلحه ای جز قلمشان ندارند اثبات کنید. شما ماشاء الله سربازان امام زمان هشتید و نمونه آخر کارتان را در کمپ اشرف و در حمله به مشتی بی پناه که آنها نیز منتظر آمدن آقا بودند دیدیم.
    در ضمن چرا اینقدر از حمله به سوریه ناراحت هستید؟ مگر همگیتان از رهبر و رئیس جمهور و وزیر و وکیل و فرمانده هانتان هر روزه داد و هوار نمیکنند که حمله آمبریکا به سوریه سبب نابودی آمریکا و اسرائیل و همه نوکران آمریکا در منطقه خواهد شد. پس تا دیر نشده بشتابید و لشکری را فراهم آورید و به یاری آمریکای جهانخوار و اسرائیل حرامزاده بشتابید تا زودتر به سوریه حمله کنند تا هم خودشان نابود شوند و هم همپالکی هایشان و منطقه را برای ظهور آقا امام زمان آماده سازید و با ظهور وی تکلیف ما هم روشن خواهد شد.
    پس خواهشا وقت خود را با کامنت نویسی هدر ندهید زودتر خود را به ناوهای آمریکت در مدیترانه و یا پایگاههای آمریکا در قطر و سعودی معرفی کنید بلکه بتوانید آنها را نیز به مانند ملت ایران خر کنید تا زودتر به سوریه حمله کنند و خود را نابود کنند و تا یادم نرفته بهتر است قهرمان سلیمانی را نیز با ماموریتی ویژه به سنای آمریکا و کنگره آمریکا اعزام نمائید تا هر جور شده رای مثبت به حمله نظامی بدهند ولی در مورد انگلیسها چه عرض کنم چون از تخم و ترکه آخوندها هستند راضی کردنشان مقداری مشکل است.
    زود باشید عجله کنید ولی قبل از حرکت شلوارتان را عوض کنید چون بد جوری زرد کرده اید.

    پاسخحذف
  11. کژدم گرامی با درود،
    "فارین پالیسی" در تاریخ ۳ سپتامبر مقاله‌ای دارد به نام "مغاک سوریه" (The Syrian Abyss) که عنوان فرعی آن چنین است: اگر نیچه زنده بود درباره حمله به سوریه چه می‌گفت؟ نویسنده این مقاله را هم با آن نقل قول معروف نیچه آغاز کرده که: وقتی مدت زیادی به مغاکی چشم بدوزی، آن مغاک هم به تو چشم می‌دوزد. البته نیچه پیش از این جمله، جمله جالب‌تری هم دارد که می‌گوید: هنگامی که آدمی با هیولا پیکار می‌کند، باید مراقب باشد که خود به هیولا تبدیل نشود.
    خلاصه خواندن این مقاله را به شما که از دوستداران نیچه هستید توصیه می‌کنم:
    http://www.foreignpolicy.com/articles/2013/09/03/the_syrian_abyss_nietzsche
    شهاب

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سپاس شهاب گرامی
      خواندم. از نام و گفتهٔ نیچه بیشتر برای رنگ و لعاب استفاده شده بود (استفادهٔ ژورنالیستی).

      حذف
  12. شهاب عزيز.
    با تشكر از معرفي اين مقاله كه جالب بود هرچند نميتوان صد در صد با مندرجات آن موافق بود ولي به نظر ميرسد نظراتي كه اين وبلاگ عرضه ميگردد زياد دور از تحليل حرفه اي ها نيست.
    در همان سايت Foreign Policy مقاله ديگريست با عنوان اوباما نميتواند پيروز شود كه جالب است و قابل استفاده.
    http://www.foreignpolicy.com/articles/2013/09/04/obama_can_t_win_syria

    پاسخحذف
  13. از نام درخشان نیچه همه استفاده و بسیاری سوء‌استفاده می‌کنند. پس از فاشیست‌ها و آنارشیست‌ها و پست مدرنیست‌ها و غیره، حالا نوبت ژورنالیست‌هاست!

    پاسخحذف
  14. کژدم گرامى

    به نظر بنده اين يک جنايت بر ضد بشريت است.
    هموطنمان پيمان درست ميگويد اين اعراب و اسلامشان است که هميشه دشمن اقوام ايرانى بوده وهستند.
    با سپاس مهرداد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما مهرداد گرامی

      مشکل اینجاست که ایرانیان خود کاسهٔ داغتر از آش شده اند و در اسلام خواهی و «ابل فض» بازی دست عربها را از پشت بسته اند.

      حذف