۱۳۹۱ شهریور ۱۲, یکشنبه

منابع انسانی رژیم

منابع انسانی رژیم تمامی نیروهای سرکوب و تبلیغاتی و اداری و قضایی و نیروهای آنها در دولت و قوهٔ قضائیه را در بر میگیرد و در واقع تمامی آنهایی که به عنوان مزدوران اجیر شدهٔ رژیم و با سرپوش گذاشتن بر روی اعمال کثیف خود تحت عنوان «انجام وظیفه» و یا «ناچار هستیم» به اعمال ننگین خود ادامه میدهند و همچنین شناسایی تمامی اعضای خانواده ها و بستگان خونی و سببی آنها را در بر میگیرد. ضربه زدن به این جرثومه های غارت و فساد و سرکوب ریشه های منابع انسانی رژیم را میخشکاند. این مبحث را میتوانید در صفحات زیرین مورد بحث قرار دهید:


۲ نظر:

  1. عجب، واقعا عجب،، پس شما‌ها نشستید به امید اینکه یک نیروی عجنوی به ایران آخوند زده حمله کند و در این فاز مبارزات خودتان را آغاز کنید. این یک ادعا نیست این اعتراف خودتان در بیانیه تان بوده . از قرار معلوم شما هنوز معنی‌ و مفهوم استراتژی را نشناختید ، یک استراتژی مفهومی از مرام نامه و ایدول یک جریان که لازمه آن شناخت علمیه انسان و جامعه و علم مبارزه با یک اساسنامه و مرام نامه مشخص معتبر است. با سپاس ،،لعنت بر خمینی ، مرگ بر اصل سلطه ولایت فقیح ، مرگ بر خامنه‌ای،،

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من فکر میکنم که شما فارسی نوشتن بلد نیستید. و بهتره چند تا کتاب فارسی و چند کتاب سیاسی هم بخوانید. شعارهایتان را هم نگهدارید داخل جیبتان شاید بعد از سرنگونی رژیم به عنوان سند انقلابی گری بتوانید نشان دهید. کسی منتظر حملهٔ بیگانگان ننشسته ولی در یک و نیم سال آینده این این کار انجام خواهد گرفت. اگر حالا نفهمید و خود را آماده نکنید. شعارهایتان همچنان در جیبتان خواهند ماند.

      حذف